Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





vineri, 29 ianuarie 2010

Nu m-am invatat minte,

si l-am citat pe dl. Tanesescu, ca fiind o voce treaza printre adormitii din aceasta tara. Mi-am promis de multe ori sa nu mai citez demnitari romani, pentru ca ei isi schimba fluxul gandirii, 180 grade, de la o zi la alta si cat ai clipi. Iata insa ca m-am bagat din nou in balega.

Demnitarul amintit, se nelinsitea din cauza datoriilor crescande ale Romaniei, nelinistea n-a durat insa mai mult de cateva ore. Domnul Tanasescu a tras probabil un pui de somn si s-a sculat optimist. Romanii par a fi un popor bantuit de vise frumoase, de ce sa nu le aiba si domnul Tanesescu? Domnia sa e de- al nostru. Crestere economica de 5-6 %, cresterea exporturilor, optimism romanesc, bla, bla, bla, o fi baut demnitarul din paharul plin al domnului Boc?

Mi-am pus de data asta cravata de pioner pe frunte, ca un adevarat Rambo al unei tari cu economia in duduituri, mi-am bagat colturile cravatei in urechi ca sa nu surzesc (s-ar putea sa mai treaca si dl. Tariceanu cu motocicleta pe langa mine) si am inceput sa cuget. Vom creste din exporturi spune domnul Tanasescu! Exporturile iseamna prin definitie vanzari pe pietele externe. Pietele externe par deocamdata in deflatie, vezi preturile consumatorilor din diferetele tari. Este adevarat, curvele si delicventele se vand inca bine. Oare o sa ajunga aceste dou marfuri de export pentru o cresterea cu duduituri de 6%? Daca vom adauga duduiturile motocicletelor pe care le are dl. Tariceanu poate ca da. Pe Kenneth Rogoff, profrsor la Harvard mi se pare, sa nici nu-l mai bagati in seama. Domnia sa nu are habar, de ce pot aduce curvele unei economi.

PS. Data de reactie maine 30-01-2010, pentru burse. Fiind vorba de o sambata vom muta data cu o zi inainte spre data de 29, adica azi sau pana luni, deschiederea unei noi saptamani. Dupa macel ar trebui sa vina ospatul cu dans si chichote bursiere. Vom urmari reactia indicilor. Voi reveni cu grafice ca de obicei.

Niciun comentariu: