Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





luni, 25 ianuarie 2010

Nu pot sa ma abtin!

Am ajuns acolo unde suntem mai ales datorita acestui om, arhitect principal al erei post lovitura de stat. Iata ca dupa 20 de ani el continua sa se lamenteze.

Iliescu: "Un partid serios nu acceptă să-i fie atacat liderul fondator" Cotidianul

Un partid serios nu are presedinti de onoare!!!

Intr-un partid serios, notiunea de membru fondator, nu este confundata niciodata cu cea de membru botezator!!

A boteza o fractiune a vechiului PCR este una, a fonda in schimb un partid cu ideologie politica este cu totul altceva. Un partid serios ar trebui sa stie foarte bine acest lucru. Intrebarea este ca atare urmatoarea: Cand va deveni PSD un partid serios si independent de pensionarul Ion botezatorul?

6 comentarii:

vala spunea...

si cu voia dvs ... ion iliescu ...
recomand minutul 9 ...

http://www.youtube.com/watch?v=06a9MImc97s

Horea spunea...

Multumesc pentru link. Memoria romanilor este din pacate scurta. Iliescu a constituit FSN adica fostul PCR fara Ceausescu. Cel din urma Nicolai, a fost lichidat miseleste pentru ca stia prea multe.

Intr-o democratie "originala", numai Ion botezatorul a mai auzit de asa ceva, un proces "democratic" se face exact asa cum a fost facut procesul Ceausestilor.

Rutina continua de fapt si azi, pentru omul de rand, in justitie, in sanatate, la primarii, peste tot, acolo unde mai misuna fostii oameni al lui Nicu, actualmente ai lui Nelu sau de ce nu ai oricui, care le-ar asigura painea cea mai calda.

Fractiunea FSN in care a ramas Ion a fost rebotezata de mai multe ori, PSD fiind rezultatul final. Iata istoria "fondatorului", scurta si la subiect. Un popor lipsit de pretentii, inghite insa orice, degeaba ma chinui eu aici sa-i sigilez gura si esofagul.

vala spunea...

cum sa fim un popor lipsit de pretentii ? ... eu cred ca avem doar ... pretentii ! :)

iar referitor la "inghite orice" cred ca suntem caliti: ne-au cotropit ostrogotii, vizigotii, hunii si tatarii, turcii, rusii, nemtii si manelistii ... pesedeu' e o nimica toata ...

Horea spunea...

Mon cher ami! Interpretez afirmatia ta

"cum sa fim un popor lipsit de pretentii ? ... eu cred ca avem doar ... pretentii ! :)"

ca fiind una justa, in caz ca am reusit sa-i interpretez sarhasmul corect?

Cea de-a doua afirmatie vreau s-o dezbat putin!

iar referitor la "inghite orice" cred ca suntem caliti: ne-au cotropit ostrogotii, vizigotii, hunii si tatarii, turcii, rusii, nemtii si manelistii ... pesedeu' e o nimica toata ...

Tradus in ardeleneste spui ca: ostrogotza vizigotza etc. nyeau tzanut in cacat pana la nas, amu sa shim bucurosh ca PSD nye tzanye in cacat pana la gura.


You also said something in your former comments, as well as on your site, about everything being a result of human nature, which won't change. Human nature might not change a lot, wile human mood definitely does. Dalai Lama, mother Teresa, they belong to the same human nature as all the bustards. The difference between them is nothing else than the mood they went in to. The first ones are in the mood of giving and loving, the last ones in the mood of stilling and killing.

O stare suleteasca, speciala romaneasca, se observa si la tine, iti garantez ca nu o vei gasi la multi scandinavi de exemplu. Iti scriu aceste randuri nu din rautate ci dinpotriva din convingere ca ai putea sa-ti modifici atitudinea.

Sunt absolut convins ca o stare sufletesca activa, in locul celei pasive, te-ar ajuta sa ma ajuti in propagarea unor idei absolut necesare pentru schimbarea unei societati. Poate noi pe acest site, al tau, al altora, vom fi doar pionerii, neputand astfel sa ne delectam cu rezultatele.

Cel ce a contribuit insa la urnirea unui bolovan, are dupa parerea mea aceleasi merite, daca nu si mai mari, ca si cel care-l rostogoleste.
Capacitatea o ai iti garantez, schimbati atitudinea si foloseste-o!

vala spunea...

sarcasmul l-ai surprins corect

in ceea ce priveste atitudinea ar fi mult de vorbit ... o sa revin ...

mai demult am scris asta: http://www.vala.ro/de-ce-exista-sintagma-romania-e-o-tara-frumoasa-pacat-ca-e-locuita/
am gresit ?

Horea spunea...

Nu ai gresit cu nimic! Este absolut corect si in acelasi timp si foarte trist adevarul pe care il scoti la iveala. Tu, ai insa un atu fata de multi altii, o calitate.

Esti in stare sa privesti critic o tara de care iti pasa. Orice om normal observa asta, citind cele scrise de tine. Nepasatorii, sunt aceea pe care ii descri in articol si este adevarat, ei sunt destul de multi.

Avem in mana un rahat de scripete si in fata un ditamai bolovan. Eu unul nu mi-as putea inchide ochii linistit, plutind mai apoi spre vesnicie, in cazul in care nu as fi incercat sa-l urnesc.

Frustrari? Am cel putin la fel de multe ca si tine, am ora mea zilnica de injuraturi.

Pasivitatea este insa dupa a mea parere mai obositoare decat activitatea, iata de ce am ales sa ma dedic activitatii.

Paradoxal, eu pot pleca din tara in orice moment, oricum n-am lucrat si nu voi lucra aici nici macar 10 minute. Exceptie fac totusi cateva servicii medicale de caritate in care m-am implicat.

Sunt cetatean suedez si poate ca n-ar trebui sa-mi mai pese, dar uite ca imi pasa.Poate un deget al soartei, poate o convingere ascunsa, poate doar o rebeliune interna impotriva viermilor. Apropo viermi, metamorfoza exista totusi.