Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





vineri, 26 martie 2010

"Economia Romaniei a luat-o in sus fara venituri la stat deocamdata"

Am auzit fraza la televizor am gasit-o acum si pe HotNews. Eram la calculator, m-am intors imediat spre ecran, dar n-am reusit sa prind toata stirea. Am avut impresia pentru moment ca am vazut si sigla institutiei din care aiesit protagonistul cu afirmatia, "Balaceanca". Persoana care citea stirea vorbea si ea foarte repede, facundu-ma sa cred pentru moment ca Boc a ajuns reporter TV. Fraza care reprezinta de fapt si titlul articolului s-a consumat si ea cu aceasi viteza ca o reclama de medicamenete! Buimacit si ametit am inceput sa cred ca le-am inghitit eu. Mosu mai treaz imi spune: Ma baietye! ca cum crez tu ca potz inghitza pirule djin telenvizor, tyeai facut roman djea binyele. Daca ai fo bou sha n-ai inteles che o zas aia da sha tu o catare pe pe goagel patye ai vidje acol cheva.

Am dat "catare sha am gast"! Nici vorba de Balaceanca cu vre-un nebun fugit din zgarda si interviat de Boc. Reporterul de stiri TV a vorbit repede doar ca s-o satisfaca pe EBA si sa para la fel de destept si rapid in gandire ca si Boc. Pe HotNews stirile raman insa, pana sha mosu o ajuns sa le shityeasca, admirand in acelasi timp si chipul blajin al guvernatorului Isarescu.

Ma djestyept ii Mugur asta nu djejaba lo facut ashtya governator. Uitye co nventat un helicopater care sa radjica dje la sol fara combostibil, ca sha economia nastra, care mere sha aia tat in sus, dar fara banyi la shtat djeocamdata. Ce a aparut de prima data oul sau gaina? Raspuns: De prima data a aparut economia care merge in sus fara bani iar mai apoi helicopterul care zboara fara combustibil. Din acelasi helicopter dl. Issssss ne informeaza ca va zbura spre Grecia, (fara nici un leu in buzunar, valuta noastra nu ii mai place) dar ca noi nu vom ajunge acolo niciodata.

Pai da. Cu traiul asta creat de Boc poate nu om mai ajunge nici la Ciofliceni, ca sa-l putem vota pe dl. Tariceanu. Pana la urma ne deosebim foarte mult de greci! Noi am luat bani de FMI, la greci le dau nemtii si francezii, din banii uniunii, deci si din banii nostri. Portugalia a fost degradata si ea, asteptandu-si randul cu rabdare. Vor urma si alte "surprize" nu va impacientati. Important este oricum ca noi mergem in sus, spre fundul gropii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

asteptam scenariul cu 24 martie. sa zicem ca o intarziere de maxim o saptamana e decenta

Informatii-economice spunea...

Salut Horea,
Banuiesc ca moshul nu a observat insa valul de optimism introdus in piete prin discursul guvernatorului chiar daca a observat destul de bine ca Titanicul s-a scufundat desi orchestra inca mai canta:)).
Asemanarea intre noi si Grecia cred ca e deocamdata "doar din profil" pentru ca desi avem aceeasi dinamica a cresterii datoriilor si deficitelor si aceeasi politica de ascundere sub pres a datelor negative (vezi http://www.evz.ro/detalii/stiri/bruxelles-ul-ii-face-praf-lui-boc-proiectiile-economice-890392.html), deocamdata suntem mici copii. Sunt insa alte state care seamana cu Grecia atat din punct de vedere al deficitelor si dtoriilor...
US spre exemplu e foarte asemanatoare si desi problemele din .eu sunt doar in 3-4 tari, ei par neafectati de datoriile proprii!
Oare cum de?