Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





duminică, 9 mai 2010

Ce va spunea mosu?

Potrivit analiştilor

Inflaţia a crescut în aprilie la 4,3% din cauza deprecierii leului


Ponta către delegaţia FMI: Guvernul nu ne-a spus niciodată adevărul despre economia româneascăastăzi, 13:52


Băsescu: "România trebuie să plătească datorii de 10 miliarde de euro numai anul acesta. Trebuie să nu mai vindem falsuri românilor" - LIVE TEXT

Na sterengarii ciufulatz a lu mosu, mai ales aia care vedjeau chenare roz sha spunyeau cacum sa spui adjevaru ca sa sparia Ion si Gheorghe. Na amu cheo face Ion sha Gheorghe sha chiar sha Maria? Amu cacand credjeu co duc binnye astyia le zac ca-s mortz. Na vidjetz voi sobolanyi lu mosu undje dushe minshiuna furtul, dar mai ales ignorantza unui popor? Che vidjetz voi aishi sha che vi sa spunye ii doar varfu scobitorii. Statz voi numa linyistyiti in gaurile voastre ca twistul dje abia o incheput.

„Problema noastră de bază este corupţia sistemică”, afirma premierul George Papandreou la preluarea puterii (noiembrie 2009), dar de atunci încoace nu a reuşit să convingă creditorii ţării că situaţia este pe cale să se schimbe.

Guvernul român şi Traian Băsescu s-au înţeles cu Fondul Monetar: România face reducerile la salarii, pensii şi ajutoare sociale, va avea o creştere "prognozată" a economiei de 0 procente şi un deficit bugetar mai mare cu aproape un procent ajungând la 6,8%.

Iata cresterea economica pe care am prezis-o doar asa din simturi si fara cifrele pe care le aveau "expertii". O sa vedeti pana la urma ca am fost tare darnic si bine intentionat, atunci cand vorbeam de o crestere economica egala cu zero

Iata si rezultatul coruptiei pe care romanii au tolerat-o si acceptat-o facand-o un fenomen firesc al societatii. Spaga la medic, punga de cafea dusa la functionar etc. este coruptie oameni buni. Coruptia este in sangele romanului cu mici exceptii. Examenele cumparate pentru o diploma si mai apoi un titlu, fals de fapt, este coruptie. Sa intre bine in capul oricui: O societate corupta nu poate fi prospera oricat de bogata ar fi tara sau oricat de bune ar fi legile. O societate corupta nu respecta nimic ci isi rezolva problemele si inconvenientele prin mita si aranjamente, pana in mometul colapsului total al structurilor statului. In debandada creata apar primele tendinte de totalitarism care pot sfarsi cu regimuri ca cele ale lui Adolf Hitler. Romanii s-au jucat si se joaca cu focul atunci cand vorbesc de democratie intr-o societate corupta pana in maduva oaselor. Nu este o intamplare ca, cele mai prospere tari sunt intotdeauna si cele mai putin corupte!

Va jur! De cand sunt in Romania nu am dat la nimeni nimic, desi m-am lovit de foarte multe obstacole. Mi-am rezolvat pana la urma toate problemele vorbind cu bun simt si demonstrand ca imi stiu drepturile.

9 comentarii:

Informatii-economice spunea...

Se pare ca iesirea de pe Eur pe leu despre care vorbeai nu a fost tocmai inspirata.
Tu stiai ca avem de platit 10 mld eur in urmatoarea perioada?

kaboom spunea...

Cine sta in gauri, acolo si piere!
Io unu ma simt nerazbunat dupa ce s-a intamplat inainte, in si dupa 89! Cum vreau sa fiu razbunat? S-o spuna aia de-au crapat in pushcariile comuniste si-n beciurile securistilor, s-o spuna aia care au fost impuscati in plina strada la Timisoara, s-o spuna aia care si-au luat bate in spinare de la mineri!
NU am uitat nimic....
PS
Asta ca vorbiti tot mai des de reforme care nu pot fi facute fara increderea romanilor.

Horea spunea...

Razvan, eu cred ca iesirea a fost foarte inspirata, pentru ca este o parte din strategia descrisa in carte. Nu fac niciodata compromisuri cu ea. De cand mi-am comunicat afacerile pe site am avut 6 intrari si tot ataea iesiri soldate toate cu succes. Nu sunt habsan ma multumuesc cu ceea ce imi ofera strategia. Eu fac cumparaturi si vanzari prin banca, inchisa dupa ora 16 si fara posibilitatea stop-los. La volatilitate de azi e mai bine sa fi cu castigul in buzunar, vezi cazul Dji unde miliarde de dolari au fost sterse in cateva minute.

Kaboom, razbunarea nu duce la nimic bun. Singurul lucru care trebuia facut in caz ca am fi avut o adevarata revolutie ar fi fost inlocuirea factorilor de decizie vechi cu altii noi. Razbunarea duce la razbunare si in felul acesta lucrurile nu se mai termina niciodata. Oricum, este inadmisibil ca intr-o tara cu o forma noua de societate sa fie tot cei vechi care conduc.O adevarata revolutie ar fi schimbat si ar schimba oricand si oriunde acest lucru.

Horea spunea...

Razvan, am uitat de imprumuturi! Pai tu ce ai crezut ca va trebui facut cu banii luati? Am luat in total mai mult de 20 de miliarde. Ai crezut cumva ce spunea Basescu sau Boc? Eu nu cred o vorba din ceea ce spun acesti oameni nici astazi, desi in cuvantarile lor au mai inclus si niste adevaruri. Nu l-ai vazut pe neobrazatul de Tariceanu si pe ministrul lui de finante care au auruncat banii cu lopata pe geam cum bat din gura azi?
Iti garantez ca la instaurarea guvernului paralizat Boc in visterie nu mai prea erau bani, sufla doar vantul. Toti sunt la fel cu mici exceptii ca doar fac parte din aceiasi gasca. Casca s-a impartit in clanuri atata tot.

Informatii-economice spunea...

Din punctul meu de vedere, daca romanii ar fi un popor si nu doar o populatie, declaratia de astazi a presedintelui s-ar lasa cu o demisie... Fie a lui, fie a premierului!
Sa spui ca imprumutul de la FMI nu va costa pe romani nimic iar apoi sa spui ca e nevoie de scaderea salriilor pentru plata imprumuturilor... e un motiv destul de puternic pentru care unii ar renunta la scaun si ar recunoaste ca mai au de invatat economie!
In Romania nu e nevoie de asa ceva dar poate daca li se va atrage atentia ca nu pensionarii si nici "ilustrii bugetari" au facut pomeni electorale deoarece nu ei vroiau sa fie votati, cineva va spune "pa"...

Informatii-economice spunea...

:)si eu m-am luat cu nervii si am uitat de intrebari si raspunsuri:)
1. cred ca leul va fi foarte puternic lovit in urmatoarea perioada deoarece este intr-o zona apropiata de Grecia, avem probleme cu imprumutul de la FMI, nimeni nu are incredere ca guvernul va reusi sa faca reformele propuse (motivele aici) si in plus, avem de rambursat 10 miliarde anul acesta...
2.Eu stiam ca avem de dat vreo 40 de miliarde de Euro... Stiam si ca datoria noastra creste anual in ultima vreme cu vreo 7 miliarde... Habar nu aveam ca 1/4 din suma asta e de plata ANUL ACESTA!!! Nu am facut nici calcule ref la cresterea mai accelerata a datoriilor avand in vedere ca avem si dobanzi de plata!
1.8 mld doar pentru dobanzi, in conditiile in care inca nu platim banii de la FMI aprobati in ultimii ani pentru ca suntem in cei 2 ani de gratie!!!
Nu iti dadeam dreptate cand spuneai ca semanam mult cu Grecia... acum imi dau seama ca m-am inselat!

Horea spunea...

Razvan, Nu uita ca o mare parte din imprumuturi au fost luate la dobanzi de piata, de la banci autohtone care isi duc acum traiul pe spatele lor. Roamnul nu a aflat si nu va afla niciodata nivelul exact al dobanzilor la care au fost facute aceste imprumuturi. Tara este cu siguranta falimentara si uite ca Videanu&COMP tot mai vor sa fure.

Bogdan spunea...

Daca chiar nu ai dat la nimeni nimic bravo tie. Dar ce faci cand mergi la urgenta din cauza durerilor insuportabile la apendicita, si ti se da diagnosticul operatie cat mai repede, tu mori de dureri si te amna cu operatia gasind tot felu de motive? Sa nu imi spui ca esti capabil saiti ceri drepturile in astfel de conditii, iti spun eu ce faci ii bagi dreptul in buzunar sa te bage in sala de operatii si sa scapi de durere. Sau mai bin ezi s ii da dreptul un membru din familie ca tu nu esti capabil sa mai gandesti astfel de probleme.

Vorbesc cunoscand un caz concret care a trecut prin asa ceva.

Horea spunea...

Nu am fost in situatia pe care o descri dar iti garantez ca nu as baga mana in buzunar. Sunt constient ca lumea face ceea ce spui tu, tocmai asta e problema. De fapt pacat sa dai bani pentru prestatii in urma carora oamenii au inceput sa moara la nasteri. Eu cred ca oamenii mor in urma incompetentei crase si asta dupa ce au mai dat si bani.