Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





vineri, 21 mai 2010

Pe cine sa credem?

Pe seful FMI Dominiq Strauss-Khan sau pe mincinosii hoti si incompetenti, oamenii de nimic, care v-au aburit timp de 20 de ani? Trezeste-te romane si pune capat jafului. Nu prin dansul pinguinului sau cel al hipopotamului, ci prin actiuni gandite si eficace impotriva pradatorilor. Sa nu cazi in nas nici in fata propagandei sindicaliste. Unde au fost sefii acestor institutii, care au azi gura pana in cer, in timpul celor douzeci de ani in care ai fost jefuit? Pana sitemul politic si social nu se schimba din radacini, Romania va ramane o tara foarte saraca, cu doar o mana de oameni foarte bogati, care pana la urma va vor calca in picioare. Jos cu profitorii, lenesii si hotii! Sus cu oamenii de bun simt, care mai exista cu siguranta si in Romania. Nu Basescu si Boc v-au distrus tara! Plecarea lor, desi imperativa, nu va schimba nimic. Tara a fost distrusa de toti cei care s-au perindat la putere, de oameni fara caracter ca Geoana,  Tariceanu etc. De vesnicii sforari ai posturilor importante, negociate la dreapta si la stanga, cu oricine, pentru castigul strict personal. Rezultatul debandadei iese la iveala acum in timpul unei crize economice mondiale, intamplator in timpul acestui regim la fel de fanariot ca toate celelalte. Pune punct acestor regimuri antiromanesti, pentru ca lovitura de stat ti-a dat un drept pe care il neglijezi intr-una, libertatea cuvantului. Acest drept sfant pe care l-ai dobandit iti da putera de a spune NU! Rog pe putinii oameni care citesc aceasta pagina sa duca acest mesaj mai departe! Nesimtirea si aroganta incep sa atinga cote din ce in ce mai intolerabile. Daca nu va treziti riscati sa ramaneti si fara salarii dar si fara pensie, cu taxele ridicate in acelasi timp pana in cer! Observati! Jefuitorii nu au de gand sa dea nimic de la ei.

6 comentarii:

Gabi spunea...

Domnule Mihaltan, prea putini aud strigatul asta de durere.
Nu pentru ca nu inteleg sau nu stiu, dar majoritatea dintre noi nu am "iesit" din comunism. Nu vreau sa-mi judec compatriotii, chiar daca mi-e greu sa n-o fac, dar trebuie sa recunosc ca modul in care se raporteaza majoritatea oamenilor la actuala situatie nu difera la baza fata de varf: "ce-mi iese mie din afacerea asta ACUM".
Din vortex-ul asta nu putem scapa decat prin partea de jos.
Culmea e ca vortexul nu e altceva decat suma "poftelor" noastre.
Iar daca in trecerea prin vortex s-ar putea sa ramanem fara Romania ... ce mai conteaza, cine o sa ne judece? In Dumnezeu nu credem, iar copii sa-i creasca statul.

Horea spunea...

Gabi, Ceea ce spui este ceea ce se si vede acum. Perceptia umana se schimba insa prin definitie, lucru demonstrat de realitate. Poate sa ai tu totusi dreptate! Asta ar inplica insa constatatarea si mai apoi recunoasterea faptului ca, fiintele care populeaza aceste meleaguri nu mai pot fi definite ca fiind fiinte umane.

Am si eu o intrebare retorica? De ce se comporta foarte multi romani altfel in strainatate? Ai inteles desigur ca nu ma refer la cersetori si la cei care fura pe strazi.

Exista o masa destul de mare dintre ai nostri care au plecat si care au reusit sa se impuna prin munca cinstita la orice nivel. Oricum, as dori sa mai aud si solutii in loc de constatari. Vezi, tu de ex.vreo solutie la situatia in care ne aflam? Sau ar trebui doar sa constatam ca ne incam, fara ca sa dam macar din maini si din picioare.

Gabi spunea...

Buna intrebare!
Iti pot spune ce fac eu, nu stiu ce trebuie sa facem noi.
Incerc sa-mi castig cinstit painea si imi invat copii sa faca acelasi lucru.
Respect pe cel ce munceste (la calculator, in finante, sau la plug) si nu cred ca exista munca rusionoasa.
Hotia si dispretul fata de ceilalti sunt rusionoase.
Incerc sa judec lucrurile cu mintea mea, "batraneste" si asta incerc sa imi invat copii.
Ii invat ca sanatatea e "obligatia" mea nu un minister al statului.
Nu mai dezvolt pentru ca sunt sigur ca intelegeti ce vreau sa spun.
Pentru a intelege "profilul" meu: am doua licente una in inginerie de aviatie si una in economie. Ma ocup cu crearea de soft (ERP - www.softdata.ro). Mult timp am crezut ca lumea apartine celor "mai bine adaptati" si m-am considerat "superior", acum nu mai cred asta.
N-am fost niciodata in strainatate, nu am simtit nevoie poate, si ma doare cand vad cine si de ce ma judeca pe mine roman -la nivel rational nu pot sa-i combat, au dreptate.
Dar ... chiar daca voi fi putin avocatul diavolului va intorc intrebarea.
Omenirea a ajuns aici din cauza cersetorilor si a micilor gainari? Astia singuri isi fac viata un iad. Isi chinuie si isi malformeaza copii (sufleteste si trupeste) pentru bani.
As putea sa arat cu degetul catre "inteligentele cenusii" de pe Wall Street, catre cei care au devalidat perfect legal fonduri de pensii si catre multi altii, dar stiu ca as gresi.
Pentru mine, vina are mai putina importanta, importanta este responsabilitatea. Ce importanta are cine-i hotul daca eu mi-am batut joc de responsabilitatea mea ?
Noi toti am cautat fericirea in masini, vile si ne-am "educat" copii in acelasi spirit : telenovele, talk show-uri, "huo". "Invata mama, sa nu ajungi la sapa!". Ce e asa de rusinos in a ajunge la sapa?
E mai bine sa ajungi "om mare - hot cinstit"?
Problema cu conducatorii nostri nu e ca sunt lipsiti de viziune, cultura...
Problema lor, si a noastra, este ca dispretuiesc tot ce nu "face bani".
Dar noi nu facem la fel?
Suna patetic, si poate ca este dar cred ca noi toti (toate neamurile nu numai romanii) trebuie sa reinvatam alfabetul civilizatiei. Pentru mine, nu vreau sa generalizez, in alfabetul asta nu are ce cauta dispretul, lenea, ura, pofta pentru roadele nemuncite...
Cam atat pentru acum

Horea spunea...

Gabi, nu ai fost in strainatate dar lucrurile pe care le descri sunt de bun simt. Dupa parerea mea chiar aceste lucruri de bun simt au dus la dezvoltarea altor tari lasand Romania in urma.

Ma intreb din nou? Nesimtitii au furat, rezultatul=in jur de 20%, poate mai putini sunt bogati. Dintre acestia sunt absolut convins ca sunt si oameni care au dobandit ceea ce au prin munca. Logic si ca o consecinta a afirmatiei facute, cei multi, cei saraci, pot fi de fapt cu totii oameni de bine dar din pacate needucati.

Bogdan spunea...

Bun si pana la urma ce sa facem, zici de "libertatea cuvantului" si ce daca o am si profit de ea, degeaba pot zice ce vreau, daca lor putin le pasa.

Totusi nu inteleg ce sugerezi tu sa facem. Poti fi mai explicit?

Horea spunea...

Bogdan, poti sa vorbesti liber de perceptia pe care o ai celor pe care ii cunosti. Nu-ti face iluzii sunt inca destui oameni care cred in vise si revolutii false. Cel mai important lucru este insa sa faci loby pentru lipsa de la vot. A construi ceva este deosebit de greu si intotdeauna un proces lent, asta neinsemnand insa ca este imposibil. Ceea ce faci tu azi ar putea da rezultate decalate in timp,dar,poate ai copii care se vor putea folosi de castiguri.