Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia, nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci si ceea ce spui!" Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice" Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este drumul invizibil parcurs de om spre societatea in care traieste" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Cititul este un lucru benefic cu o conditie! Trebuie sa intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Daca iti schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





marți, 18 octombrie 2011

Corectie pana unde?

Corectia de care vorbeam a inceput din jurul nivelelor preconizate desi bursa a avut o zvacnire momentana care le-a depasit. Fiind insa vorba de zone de oferta bine definite piata a reusit totusi sa impinga pretul spre sud conform asteptarilor.

Pana unde va putea merge aceasta corectie inainte ca bursa sa-si poata relua iuresul? 

Pentru a putea face o predictie in acest sens va trebui sa gasim un nivel bun de cerere. Uitandu-ne la graficul Sp500 gasim acest nivel in intervalul afisat si marcat cu un patrat albastru. In momentul de fata nu avem altceva de facut decat sa asteptam reactia pietei la acest nivel. Va putea oare indicele Sp 500 sa cada exact pana acolo? Habar nu am! 

Ceea ce este important pentru mine este faptul ca nivelul reprezinta cel mai bun nivel de cerere din graficul expus. Ca intotdeauna exista insa posibilitatea ca intervalul sa nu poata fi atins. Din cauza celor multi care nu vor vrea sa piarda trenul. Cei care trebuie sunt deja in vagoane din data de 4 octombrie. Ei nu vor mai trebui sa faca asadar prea multe ca sa influenteze piata. Ca o consecinta nu avem altceva de facut decat sa avem rabdare.

Ca inca o paranteza! Privind cazul Huidu. Un mare "macher " care a calcat trei gandaci. Nu exista ziar sau post de televiziune care sa nu fi preluat stirea. Vezi cati s-au ocupat de gandacii sclavi calcati de catre contele de carcotas. Ca perosana publica "care este" Huidu putea sa contribuie cu programe TV  constructive la ridicarea societatii multilateral dezvoltate, puatand sa lupte daca nu pentru altceva, pentru constructia autostrazilor. 

Drumuri pe care tancurile Mercedez ar fi putut circula cu vitezele pe care le agreaza baronetul din gipane. Nici poveste! A slobozit in schimb aceleasi gaze urat mirositoare in emisiunile sale precum o fac si altii in alte emisiuni, asta pentru ca romanul s-a invatat cu putoarea. Si inca cu una zdravana care iti rupe nasul dar care pare totusi sa-i  prieasca si sa-i placa de minune. 

Nici nu ma mir ca alteta sa nu s-a implicat in nimic. Pentru cei cu gip fiecare drum devine o autostrada chiar in cazul in care ar fi o trecere de pietoni. Niste gandaci in plus sau in minus ce sa mai conteze.  Ati auzit probabil de teoria derapajului in cazul de mai sus? Asta dupa ce stimabilul a mai derapat inca de cca. 14 ori. 14 sunt deraparile consemnate. De cele neconsemnate nu mai stie nimeni. 

Problema nu o prezinta de fapt asa numita derapare al lui Huidu sau al altor baroni. Problema este ca am ajuns sa traim intr-o tara derapata. Condusa de oameni  care o considera a fi exclusiv bunul lor. Pe bunul tau, cred ei, trebuie sa poti face asa cum te taie capul, permitand in acelasi timp doar inca unora alesi sa faca si ei ce vor. Atata timp cat au limba moale si pot linge dosul marilor stapani.

6 comentarii:

Informatii-economice spunea...

TP-ul meu pe Eur/Usd (1.39) a cam fost atins dar acum cred ca va continua si mai sus in urmatoarea perioada.
Cat il priveste pe Huidu, nu sunt surpris sa vad ca la TV avem doar stiri legate de derapajul unei masini 4X4 (extrem de stabile pentru cei care nu au condus) cu ESP si multe alte sisteme de stabilitate... care daca nu e bruscata excesiv si nu are sistemele de siguranta decuplate nu are cum sa derapeze, in mai ales intr-o zona in care nici unei Dacii nu i-ar fi scartait rotile!!!
E socant insa sa vezi cum toata lumea incearca sa-l scape, de la Politia Romana (cea care ar trebui sa ne protejeze pe toti) pana la toate televiziunile. Daca va trece de chestiunea aceasta fara puscarie (si banuiesc ca pentru unul ca el, la fel ca pentru cei mai multi mafioti si oameni politici e ceva normal), sper macar sa aibe bunul simt sa nu continue sa lucreze in "entertainment".

Horea spunea...

Razvan, bun simt in Roamnia de la oameni tip Huidu? Care a mintit la inceput si mai minteste si acum ca sa-si salveze pielea. Asta nu mai e popor suntem o populatie. Asta a spus-o Paler si nimeni nu va putea s-o spuna mai bine.

Radu Ionescu spunea...

Salut Horea,

Am si eu o intrebare. Se mentine pararea ca metalele vor mai creste putin inainte sa scada? Am fabuloasa cantitate de 30 de uncii de argint cumparate ca un moft acum un an si ceva si as vrea sa scap de ele si nu stiu daca sa mai astept si ma intrebam daca imi poti da un sfat. Multumesc.

George spunea...

Pentru cei interesati de un curs gratuit.
http://www.goldring.ro/seminar-trading.html

Horea spunea...

Radu, eu sfaturi nu dau din inertie dar pot sa te informez despre ceea ce vad. Problema pe care o avem este ca ceea ce vad eu poate fi gresit.

Asta cu toate ca pana acum cel putin 85% din analizele pe care le-am facut s-au dovedit a fi corecte.

In aceste momente cred asadar in continuare intr-o revenire a metalelelor chiar daca viitorul imediat ne va putea aduce o depreciere.

Pana la ce nivele ramane de vazut. Prognozele mele putand sa se schimbe in functie de eventualele schimbari pe care piata mi le semnaleaza.

Mad io spunea...

Buna,

In legatura cu masina lui Huidu problema nu consta in faptul ca este un tank ci in faptul ca este un tank care se conduce ca o jucarie.

Astazi am fost cu un prieten la reprezentanta Mercedes din Baia Mare ca sa isi duca masina lui taica-sau la service. Primind un timp de asteptare de 5 ore ne-am dus la prima masina din showroom la care ne-a picat ochii, un Mercedes ML. Am intrebat domnitele de la vanzari daca se poate intra in interior la care ni s-a spus ca putem merge chiar la un test drive cu un ML ceva mai tare ca cel din showroom la vreo 240 de "Cai" si caroserie AMG. Nici nu am stat pe ganduri si am spus da, am semnat ce era de semnat (am citit totusi si contractul - 300€ costa lovitura, si 10% din valoarea masinii daca aceasta era distrusa total).

Eu am preluat masina de la prietenul meu de la Izvoare in jos pe serpentine inapoi spre Baia Mare. Prima problema de care m-am ivit a fost ca mergeam foarte tare, nu simteam viteza, luam serpentinele cu 80, 90. A doua chestiune ar fi directia, e pur si simplu foarte usoara, volanul se poate intoarce cu degetul mic iar la cea mai mica neantentie se poate trece usor pe contrasens mai ales la viteza. Masina necesita experienta pe ea si atentie sporita. Pana la urma am decis sa ma uit la vitezometru si sa tin 50 km/h pt a ma putea obisnui cu perceptia vitezei (parca stateam pe loc).

Masina nu este pentru oricine, necesita si talent la condus. Daca intervin si trasaturi de caracter negative atunci este o bomba cu ceas pt cei de pe drum.