Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





joi, 7 februarie 2013

Ultima suta de mm 3

Analiza mea de ieri nu a fost tocmai corecta. Dow a deschis sub pretul de inchidere si a urcat precum ma asteptam, ca sa inceapa sa cada mai apoi tot conform calculelor. Inchiderea nu a fost insa pe rosu asa cum credeam eu ca va fi, ci 0,5% pe verde. Azi avem o zi incarcata de stiri care ar putea misca bursa in abele directii. O stire in sus alta in jos, de fapt la asta ma si astept. Asemenea evenimente fac o analiza de durata scurta aproape imposibila.

In perspectiva de cateva zile lucrurile par totusi ceva mai clare. Dow se misca lateral si se pregateste  pentru o miscare mai consistenta. Dipsii si toti ceilalti care au bagat zeci si sute de miliarde la bursa in ultimele luni, the retail traders, se asteapta la o explozie spre nord a preturilor. 

Eu cred ca vor primi ceea ce doresc, dar numai pentru moment, asta pentru ca idealul ar fi ca DJI sa ajunga pana la linia mea trasa anapoda, asa cum am mai spus. Am mai spus inca un lucru! Bursa nu face de fiecare data lucruri care din punct de vedere tehnic sunt ideale. 

Oricum, pana indicele ma va contrazice eu ma astept la o corectie consistenta de la ultimul meu bastion. Si sunt absolut convins de faptul ca o corectie demna de luat in seama va incepe curand, chiar daca DJI va trece de nivelul despre care vorbeam. Numai ca, atunci, eu o sa ma tin de cuvant si o sa ma retrag. 

Asta cu toate ca am descoperit dupa noi investigatii ca: strctura valurilor poate fi diferita, la acelasi instrument, in aceiasi perspectiva de timp, depinzand de forma in care am ales sa prezentam pretul. Prin doar valorile de inchidere, cele mai importante, sau, prin lumanari, bare, o forma care reprezinta si oscilatiile pe care le-a facut obiectul din grafic in perioada studiata. 

Rog asadar pe toti cei care au cumparat cartea si care sunt interesati sa afle gratuit aceste detalii sa-mi scrie un mail. Voi expune in curand un film in acest sens pentru abonati, si as dori ca toi cumparatorii cartii mele sa poata beneficia de aceasta informatie. Maine, sau cel tarziu luni, va trebui sa avem semnalele despre care am vorbit, putand sa obtinem astfel si un asa numit punct de inflexie, un lucru la care voi reveni in cazul in care va dori sa apara. 

Pe scurt: Miscare laterala pana cel taziu luni cu o probabila iesire spre nord, o miscare care ar trebui sa se dovedeasca falsa. Si care ar trebui chiar de aceea sa se opresca la linia mea trasa anapoda. De aici ar trebui sa inceapa corectia despre care am vorbit.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Noroc cu Europa ca ne mai trezim si noi din cand in cand la realitate...

http://finance.yahoo.com/news/stock-index-futures-signal-mixed-095903986.html

Wall Street falls on renewed worries about Europe's economy

Horea spunea...

Asta au scris stirile anonim. Maine totul va fi uitat din nou daca bursa urca. Ceva trebuie sa scrie si ei pentru salariul pe care il iau.

In Europa nu s-a schimbat nimic de ieri pana azi, sau nici macar in ultimi patru ani. Problema este asadar doar psihologia. Care te face sau nu te face sa ti cont de lucruri foarte bine cunoscute.