Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





vineri, 18 octombrie 2013

Sondaje de opinie

Gigi Becali l-a depasit din puscarie la incredere pe viitorul candidat la presedentie Crin Antonescu. Un "sociolog" a comentat. "Domnul Antonescu ar trebui sa-si schimbe strategia." Intrebare! Care strategie? 

Pentru ca cele 100 de schimbari ale fetei pe care le-a avut viitorul prezidentiabil in ultimul timp pot fi numite strategii doar de catre cei care definesc o lovitura de stat revolutie. 

Eu i-as da Crinului popular un cu totul alt sfat. Apuca-te frate de furt si de plagiat! Injura cat poti, si fi cat mai arogant si cat mai obraznic. Nu vezi cum conduce Ponta detasat in sondaje? 

Daca vei fura ca Becali si vei plagia ca Viorel cifrele iti vor sari in cer. Te-ai inselat amarnic atunci cand ai crezut ca minciuna este suficienta pentru ca sa devi popular in Ro. Pana si in aceasta tara lucrurile au o limita.

N-ai inteles ca aici la noi nu ai de-a face cu oameni? Ci doar cu o turma de imbecili primitivi. Ia sa schimbam si noi imediat sloganul pe care l-am avut pana acum. Daca vei vota oameni cinstiti si morali s-ar putea sa traiesti bine. Un lucru care ar dauna grav primitivismului in care iti place te scalzi.

Ps. O intrebare s-ar putea ivi, degeaba, si pentru cei care fac sondaje. Oare cine este acela care pune puscariasi pe lista oamenilor de incredere?

11 comentarii:

AristotelCostel spunea...

"100 de schibari ale fetei"

Probabil te gandeai la 1001 de nopti, la scindari si la femei.

Am mai aruncat un ochi, hai, poate doi, pe articolele pe care le-ai scris in perioada iunie-august 2012.

Deși era vorba de dictatura securistă a lui băsescu, ai repetat ca o mașină stricată că Antonescu nu va ajunge președinte.

Ai bonus de performanță? :D

Anonim spunea...

Horea, tu ai mai fost prin Norvegia, chiar asa e:
http://c-tarziu.blogspot.ro/2013/10/viitorul-familiei-in-romania-prin.html

?
Geo

Horea spunea...

Geo eu am trait in Norvegia 10 ani, si acolo lucrurile nu se schimba de la o ora la alta. Am fost ultima data la lucru anul trecut.

Sincer! Am citit doar inceputul intreviului. Din moment ce anomalii aud destule in Ro. Nu ti se pare straniu faptul ca mamele rusoaice care se sinicid in fiecare an, inclusiv mama intervievata, continua sa stea in tara aia plina de iobagi? In loc sa se intoarca in Rusia unde totul merge ca pe roate.

Daca esti dereglat mintal, asa cum mi se pare mie ca este aceasta duduie, barnevernet=protectia copilului intervine cu siguranta, tocmai pentru a da copilului o sansa mai buna in viata. Pe cheltuiala statului jobag.

In rest n-am ce comenta. Daca crede cineva ca Norvegia poate avea unul dintre cele mai inalte nivele de trai din lume, pentru ca este populata de analfabeti si jobagi n-are decat. Ei mi-as dori sincer ca romanii nostrii sa fie macar asa de "idioti" ca norvegienii. Poate atunci am trai si noi ca ei.

Faptul ca jurnalista nu si-a putut exersa profesia mi se pare un lucru normal. Jobagii nu se uita la hartii, ci la ceea ce sti sa faci. Constatand probabil ca jurnalismul doamnei a fost sub nivelul lor jobagesc.

Cand am plecat eu de acolo, granitele tarii mai erau inca deschise. Nu te oprea nimeni sa pleci de acolo unde ai dori. Inclusiv intr-o tara plina de cultura si de intelectuali asa cum isi doreste "jurnalista".

Vali spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=trRJ61hRPlc

http://www.youtube.com/watch?v=Aw4L8UPxbpI

Ceva imi scapa si nu siu exact ce anume...

Daca acei copii nu au cetatenie norvegiana, nu stiu de ce se straduiesc atat de mult norvegienii aia sa-i institutionalizeze.

E oarecum aberanta si abuziva o astfel de atitudine.
trebuie sa mai sap putin ca ceva e putred, totusi in....Norvegia.

AristotelCostel spunea...

„ M-a derajnjat tipul acesta de om (Predoiu – n.a.), când l-am chemat să-l întreb dacă vrea să rămână în guvern, am avut o singură condiţie, să-l propună pe Morar pentru al doilea mandat”. Căcăbăsău

Cum rămâne cu independența justiției și cu marotele macoviste privind "pericolul imixtiunii politicului în justiție"?

Dacă e să ne dăm nuorvirginici, recunoaștem că nu am fost antipolitruci decât de ocazie. La nevoie, ai susținut sistemul securisto-mafiot pe baza propagandei băsiste pe care o consumi pe organu' gol. Și nu mă refer la stomac.

Horea spunea...

Vali chiar daca nu esti cetatean ai permis de sedere in tara. Ca atare esti considerat ca locuitor cu drepturi si obligatii. Una din obligatii este sa-ti ingrijesti copii, conform normelor norvegiene.
Acolo legea nu s-a facut doar ca sa stea pe hartie.


Gandeste-te. Cati romani traiesc in Suedia si Norvegia? Aia cum de nu au ramas fara copii. Din moment ce astia ii prezinta ca fiind adevarati vantori de micuti. Ai auzit si argumentul. Avem copii frumosi si....ti-a placut?
Sau m-a batut politia spune mama.

Nu recunosti nimic din jargoanele de acasa? Una din perechi pare sa-si fi lasat copii plecand in Ro. Aici merge, acolo nu. Se fac oare si greseli? Poate! Eu nu am auzit decat de cazuri cu motive bine explicate, pentru ca acolo justitia nu o face Basescu.

Oricum, daca argumentele legale sunt solide nu am nici un dubui fata de faptul ca o eventuala greseala a autoritatilor va fi corectata. Nu ti se pare straniu ca tocmai romanii, rusii si eventual alti esteuropeni foarte responsabili dau de probleme?

Poate ti se pare exagerat. Dar copii din Norvegia sunt pusi pe primul plan prin lege. Ti-as mai pune o intrebare. Cum ti se pare o varianta in care un stat de drept, dovedit functional, fura copii frumosi.

Horea spunea...

Si tot Vali. Ce crezi ca ar fi spus bunica lui Ionut, in cazul in care isi lasa nepotul vraieste intr-un parc din Oslo?

Unde nu ar fi fost mancat de caini, dar, probabil, gasit de politisti. Cu deznodamantul, confiscarea copilului. Eu cred ca stiu: Striga hotii, hotii!

Cum au strigat si tiganii care au dat in judecata statul norvegian pentru furt. Faptul ca hotul in Ro striga hot, nu cred ca iti este un lucru strain. Si nici faptul ca foarte multi oameni vorbesc anapoda, mintind de ingheata apele. Din moment ce responsabilitatea nu este cea mai tare parte a romanului.

Daca Basescu este de vina pentru tot ceea ce misca in tara romanesca, statul norvegian poate fi la fel de vinovat in Norvegia. Pentru tot ceea ce nu-i convine romanului. Desi nu l-a obligat nimeni sa mearga acolo.

Vali spunea...

Horea, toate bune si frumoase pana in punctul in care respectivilor parinti li s-a dat dreptate de catre justitie.
Si, vorba ta, nu vorbim de justitia lui Basescu sau Poanta.
Or fi existand si erori judiciare ma gandesc eu... Ca peste tot, pana la urma, in toata lumea asta mare.
Erorile, asa cum spui si tu, pot fi indreptate, daca exista o farama de bunavointa. Sau nu.
Dar sa stii ca niciodata nu mi-a placut cum suna, inclusiv la gramatica( la conjugarea verbelor), cum suna timpul ala.....mai mult ca perfectul.
Si nu cred ca in norvegiana, suna neaparat si neconditionat, mai bine ca in romana.

Horea spunea...

Vali, este cum spui. Dar ceva e putred. Pentru ca, se pare ca si suedezii au facut cam ce au facut norvegienii. Prea multe erori la autoritatile a doua tari cu un stat de drept functional, fata de dreptatea absuluta a unui roman. Care vine dintr-o tara unde televiziunile inventeaza si morti daca trebuie.

Am auzit asadar varianta romanului. De la autoritati am auzit un rand, si-a lasat copii si a plecat. Eu as vrea sa aud mai multe. Despre motavatia autoritatilor, desigur. Din moment ce mi se pare strigator la cer faptul ca, cu un proces pretins castigat, sentinta nu a fost executata. Erori se pot face oriunde in justitie. Lipsa de probe, eventual probe false etc. Aici se vorbeste totusi de neexecutarea unui ordin judecatoresc. Un lucru despre care eu nu am auzit niciodata in timpul celor 30 de ani petrecututi in nord.

Horea spunea...

Tot Vali, uite ca m-am mai uitat o data. Oamenii si-au lasat copii singuri ,vraiste, si au plecat=contraventie grosolana. Copii au fost plasati la alte familii conform legii. Parintii actioneaza in judecata autoritatile si spun ca au castigat. Aici mai multe informatii nu avem. Autoritatile considera ca mai au argumente juridice si contesta decizia judecatoreasca. Ti se pare ceva nefiresc? Incompatibil cu statul de drept?

Va urma asadar un nou proces. Ar fi foarte interesant sa-i vedem deznodamantul. Cred ca iti dai seama de un lucru. Pentru un proces nou trebuie sa ai argumente juridice. Afirmatii de genul dosar politic, Basescu face justitia nu ajung. Se pare ca tatal este acuzat si de rapirea copiilor.

Vali spunea...

Horea, desigur ca autoritatile au tot dreptul sa faca recurs la prima decizie. Recursul e un instrument juridic de care te poti folosi in orice sistem judiciar cat de cat functional, chiar si in Romania.
Si acest recurs se va judeca, la fel ca si in prima faza a procesului, tot pe baza unor argumente juridice. Ca doar prima oara judecatorii n-au dat o decizie pe povesti nemuritoare. Ori aia au avut un avocat slab, ori nu s-au straduit sa aduca probe suficiente. Ori judecatorul era beat. Cine stie...

Din ce am vazut, tatal copiilor a mai fost acuzat de talharie si pana la urma a fost achitat.Asta daca ar fi sa ne luam dupa ce spune el.
Eu cred ca totusi, informatiile sunt prea vagi, si sursele nu foarte credibile. Eu am mai cautat pe net,pentru a-mi face o imagine mai clare despre speta asta, infomatii suplimentare dar nu am reusit sa gasesc.
Dar oricum, incerc sa nu fac judecati de valoare apriori, pe principiul ca tot ce spune norvegianul sau mai stiu cine care are "un stat de drept functional" e ok si ce spune nea caisa din vascautii din deal e neaparat fals.

Asta chiar daca Norvegia se clasaeaza in primele 10 la nivel mondial la capitolul (anti)coruptie.