Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





vineri, 6 decembrie 2013

Omagiu pentru Nelson Mandela

Un om despre care s-au scris multe, in timpul vietii sale, dar si acum dupa ce a incetat din viata. Chiar foarte multe, la care eu nu mai am de adaugat nimic. Altceva, decat ca a fost un om pe care l-am admirat din suflet. Fapt pentru care vreau sa am aceasta poastre, pe blogul meu, in amintirea lui. Pentru ca a facut parte dintre putinii oameni cu care rasa umana se poate mandrii cu adevarat. Sunt absolut convins ca daca liderii lumii, si chiar si cetatenii ei, ar fi fost toti ca Madiba, planeta noastra ar arata azi cu totul altfel. 

Din moment ce egoismul, dorinta de razbunare, sunt cele mai distructive si nocive insusiri ale caracterului uman. Insusiri pe care Nelson Mandela a reusit sa le elimine cu succes din personalitate sa. Cu toate ca a fost inchis pe nedrept si batjocorit. Pentru tot ceea ce a facut pentru tara sa, dar si pentru umanitate, sunt absolut convins ca va fi rasplatit cu o odihna in pace.

2 comentarii:

Anonim spunea...

am eu impresia sau asta chiar seamana cu obama ? pe de alta parte viata merge inainte:
Jobs Report Beats Expectations: Economy Will Be Even Stronger in 2014, Says Zandi - se pare ca strategia lui bernake functioneaza !
horea, totusi , cred ca ar fi ok sa mai spui si pe blog din cand in cand despre valute , eu nu sunt trader , dar pe termen lung 6luni 1-5 ani m-ar interesa cum sta treaba asta si pentru ca m-am cam saturat sa tot citesc de politica si de balacareli cu costel ...
sorinel

Horea spunea...

Sorinel, la infatisare, poate. In rest, Obama ar mar trebui sa se nasca inca o data ca sa faca ceea ce a facut Nelson Mandela.

La valute am indicele dolarului, usdron, eurusd, in analizele pe care le fac pentru abonati. Nu mai prea ramane nimic interesant. pentru aceasta pagina.

Sa vad daca voi gasi o modalitate ca sa public analize cu un decalaj de timp. Ca sa nu-i nedreptatesc pe cei care platesc pentru ele. Sau, poate cum spui, analize intr-o perspectiva ceva mai lunga de timp. In fiecare luna odata.

Politica o vad necesara, cu toate ca sunt aproape convins ca nu pot schimba nimic. Fac acest lucru nu atat din placere, ci din obligatie. Considerand ca este putinul pe care il pot oferii tarii mele. Chiar daca fac, ce fac, degeaba.