Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





joi, 27 martie 2014

Vorbe si imagini

Roman fiind, trebuie sa te fi obisnuit cu ameteala in care te tin bandintii numiti politicieni, prin vorbe. Daca citesti stiri despre pietele de capital vei fi cu siguranta si mai ametit. Ca sa te ajut sa ramai in pozitie verticala, am incercat sa-ti prezint si ideile mele, bune sau rele, care, pot fi comparate de cei interesati, cu tot ceea ce se vorbeste in mas-media, pretutindeni.

In perspective lungi de timp, am gresit din pacate destul de rar. Spun din pacate, pentru ca am avut destule prognoze negative. Din aceasta cauza, iti mai prezint inca o data un grafic al aurului. Pe care cititorii vechi ai paginii ar trebui sa-l recunoasca.

Este acelasi grafic de pe vremea lui Gogu, unul logaritmic, de durata lunga, in perspectiva lunara.

Ca sa nu intind rahatul pana se rupe, voi repeta doar ceea ce am aspus acum trei ani. Atunci cand aurul trebuia sa ajunga la 10 000$, conform "espertilor". Si atunci cand era aproape de 2000$. Graficul graieste de la sine! In timp ce eu nu mi-am schimbat parerea de atunci cu nimic. Care parere? Cea pe care o vezi expusa pe grafic.

Aceeiasi conform careia am calculat in 2011, tintele pe care le vedeam plauzibile pentru metalul galben. Sunt notate cu o elipsa si un patrat. Mai mult de atat nu cred ca trebui sa spun. Deci daca analiza mea este corecta, aceste tinte ar trebui sa fie atinse, indiferent de ceea ce vei auzi de la stirari. Daca nu, China va cumpara tot aurul de pe glob, impingand astfel pretul in stele. Deocamdata vezi si tu ce se intampla. Chinezii cumpara aur si euro de le sar amigdalele, in timp ce ambele se depreciaza.

Niciun comentariu: