Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Merg la vot!

Pentru ca Romania se indreapta spre societatea fascista despre care am vorbit de multe ori pe acest blog. Ai de ales intre doi oameni. Unul din afara sistemului, Klaus Johanis, si, unul, din miezul lui, Victor Ponta. Votul tau va decide drumul pe care se va indrepta Romania in anii urmatori. Spre o dictatura fasscista a partidului stat, sau, spre un stat de drept. 

M-am bucurat nespus de mult atunci cand am vazut ca romanii au iesit in strada. Pentru ca, cei care inteleg seriozitatea situatiei se inmultesc pe zi ce trece. Ceea ce n-au inteles, inca, este faptul ca nu se lupta cu comunisti, oameni care au o ideologie, ci, cu ceva mult mai periculos: oportunisti mafioti. Oameni in stare de orice marsavie pentru a putea sa-i calce pe opozantii lor in picioare. 

Blogul meu abandonat, trebuie sa fie foarte departe de numarul de cititori pe care l-a avut. Dar, asta nu ma poate impiedeca sa transmit acest mesaj, pe care, va rog din suflet sa-l transmiteti mai departe. 

Soarta acestei tari este amenintata de un pericol pe care multi nu-l percep. Fapt pentru care te indemn, eu care am fost impotriva votului, sa iei stampila in mana. Pune-o pe neamtul care, cu toate metehnele lui, nu face parte din sistemul din care a facut parte si Traian Basescu. Pentru ca sa nu te trezesti din nou tot cu el. De data asta cu par si cu ochelari, ridicat la patrat. Neamtul nu-si cunoaste nici presedintii din judet, un lucru pentru care a fost criticat. Eu, nu-l pot critica pentru asa ceva, dimpotriva, ma bucur. Din moment ce acest "neajuns", demonstreaza clar ca vine din afara acestui sistem pe care il poti urmari in filmul de mai jos. 

El este format din oameni inteligenti, foarte smecheri, nicidecum din prostanaci, asa cum spunea Iliescu. Oameni care ling fara sa clipeasca acolo unde au scuipat, si invers, din interese pur personale. Din pacate, ei mai au de partea lor si presa "libera", impanzita de jurnalisti "impartiali", exact asa cum se vede in filmul despre care iti vorbeam. Johanis este un om rigid, de tip Jimy Carter, neinzestrat cu talente oratorice. Ceea ce nu inseamna ca nu poate fi inzestrat cu altceva: cu vointa schimbarii. 

In ceea ce-l priveste pe Ponta eu mi-am spus parerea de ani de zile, o parere pe care chiar mama lui o valideaza prin urmatoarea discutie:„A venit să-și cumpere trei costume. Da' ce-ți trebuie atâtea costume. Păi, uite, va trebui să fiu îmbrăcat întotdeauna oficial pentru că mi s-a oferit să lucrez ca șef al Corpului de Control."Și-atunci eu l-am întrebat: bine, Victor, și de aia am mâncat noi bătaie pe 13 iunie? Iar el mi-a răspuns, și n-a negat, că a mai făcut o dată această afirmație: au fost singurii care mi-au dat o șansă. Pentru o sansa Victor si-a vandut sufletul. Ala batut de minieri. Si, il va vinde ori de cate ori va fi nevoie, pentru propriile interese. Ca si protagonistii din acest film, si altii ca ei, apartinand sistemului pe care l-au creat si il patroneaza. Un lucru care reise clar din spusele colegilor sau ai fostilor colegi. Ale lui Geoana, in film. Ale lui Antonescu, in ultima sa iesire. Dupa cate vezi, filmul a fost botezat "Cine este domnul Ponta?" Eu l-as numi: Cine sunt cei care ne scufunda tara? Raspuns: Toti cei din film, impreuna cu toti cei de teapa lor. Oamenii actualului sistem.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur foarte tare, Horea, ca te duci sa-l votezi pe Ionica! poate aflam vesti bune maine seara! Geo

AristotelCostel spunea...

20 iunie 2012:
Pe scurt despre o cariera fulger de forma parabolica
Habar nu am cat va dura agonia domnului Ponta, pentru ca in tara tuturor posibilitatilor ar putea dura mult mai mult decat am crede. Un lucru este insa cert! Cariera premierului de la Bucuresti se apropie de un plonjon similar cu cel al argintului. Conform legii parabolelor care nu exista. Asa am invatat de la Flavian si de la gogu.
Horea Mihaltan

P.S. Cred ca analiza ta e buna, atat numa' ca l-ai confundat pe Ponta cu... MRU. Vedem mâine.

P.P.S. Merg și eu să-ți irosesc efortul.

Axxa spunea...

Salut Horea. Imi face placere sa te citesc din nou. Nu ma asteptam nicicum sa aud ca votezi cu Ponta si nici sa spui ca nu mergi la vot. Cei doi candidati ramasi in cursa sunt atat de diferiti, din toate punctele de vedere, incat cred ca fiecare om cu drept de vot ar trebui sa se regaseasca printre sustinatorii unuia din cei doi, in raport cu principiile si asteptarile fiecaruia. Neparticiparea la vot nu ar trebui sa fie o alternativa la acest scrutin.

Anonim spunea...

Ma duc la vot,votez Iohannis!DACA NU IESE VOTEZ AUTONOMIE !!!!

Anonim spunea...

Am votat impotriva gastii de securisti.

dragon spunea...

Welcome back

Anonim spunea...

he,he,he ,.. costelus a luat-o in freza ... acum trebuie sa-si schimbe discursul

sorinel

Vali spunea...

Buna Horea.

Ma bucur ca ai luat decizia de a vota. Era prea groasa ca sa zic asa...
Rezumand post facto, cred ca putem spune ca ne-a trecut glontul pe la ureche.
Ideea ar fi sa evoluam naibii pentru a nu mai putea ajunge in situatii atat de riscante....

In alta ordine de idei, nu ma tavalesc de fericire ca neamtul a castigat. Dar are sanse sa impuna o noua abordare in politica damboviteana. In tigania asta numita pompos politica la noi.
Sa-l vedem la treaba...

ps. Pavel Vasile Lucian alias aristotelcostel, ai avut din nou sansa sa fii filozof dar ai ales, pentru a nu stiu cata oara, sa fii plavan.
Felicitari !

Horea spunea...

De data asta eu sunt mult mai optimist, dupa ce l-am urmarit pe sas in timpul algerilor. De unde si articolul de azi.