Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





vineri, 25 mai 2012

Despre grajdul in care grajdarii au ajuns sa faca politica

M-am uitat ieri putin la emisiunea lui Corina Dragotescu in care invitat special a fost candidatul la primaria din Bucuresti, actualul europarlamentar G. Becali. Cei care nu au urmarit aceasta emisiune au pierdut destul de mult dupa parerea mea. Ma refer la romanii cu capul pe umeri, la cei putini care isi mai trag intestinele prin aceasta tara. Nu ca as fi fost naiv sau ca as mai fi sperat in ceva pozitiv pentru tara in care imi duc fortat de imprejurari zilele. Nicidecum! Urmarind interviul cu europarlamentarul care ne reprezinta in strainatate mi-am dat doar seama inca o data de nivelul la care suntem. 

Doar de la acest nivel poate cel mai cinstit guvern condus de un procuror sa-si bata joc de poporul sau prin intermediul unui grajdar. Unul care a fost sacrificat imediat ca un porc ingrasat prea repede, dupa ce si-a dus totusi misiunea la bun sfarsit. Eu ced ca pana si sacrificarea a fost planuita minutios de catre cel al carui situatie Costel a inchis-o cu atata fermitate, atunci cand si-a pus pe nas ochelarii cu sticla facuta din ura pentru PD-laci.

Afirm cu convingere ca nimeni dintre ei, nici macar "presedinta" de care vorbeste Costel, nu a indraznit sa mearga asa de departe. Dati-va jos ochelarii tovarasi!  Si ascuttiti-va memoria! Ca sa puteti crede mai apoi in valabilitatea afirmatiei mele, un lucru care fara ochelari se vede clar ca lacrima. Inspaimantator este faptul ca cel mai cinstit guvern, face cele mai necinstite lucruri inca de pe tuse. El neavand in momentul de fata binecuvantarea populatiei formata din carnatari. 

Dupa ce acesti flaminzi ii vor bate pe USL-isti in cuie, unii din cauza senzatiilor de greata pe care le-a produs-o doar numele PDL, actiunile din grajd se vor intensifica marcant. Pentru ca biciul alegerilor nu va mai sta deasupra capului micii papusi Titulescu. Dupa alegeri minstrii de tip copy-paste vor ramane pe loc, asa cum vor ramane si grajdarii care care dau cu picioarele in justitie. Ale carei dimensiune in Romania nu a depasit oricum niciodata diametrul unei mingi de ping-pong. 

Presa va urla atunci in zadar, pentru ca aceiasi oameni, din PSD, din USL, nu vor putea folosi altceva decat mintea, mentalitatea pe care o au. Aplicand astfel proceduri pe care le-au folosit intotdeauna. Si, obtinand ca o consecinta aceleasi rezultate vesnice si neclintite. Ura fata de PDL va dispare din ochii votacilor in aceeiasi clipa in care carnatul inexistent le va cadea de pe ochi. Tarziu ca de obicei, pentru ca un alt guvern si mai cinstit decat cel actual va fi deja imbarcat pe vaporul numit Romania Titanica. La carma lui va fi pus acelasi procuror inalt si sarhastic. 

In spatele lui va sta, ca si acum de fapt, un om "cu cazul inchis". Undeva intr-un unghi foarte deschis pentru manevre. Unul din care o sa-l poata dirija pe carmaci spre cel mai falnic isberg din mare. Partea cea mai interesanta a povestii mi se pare totusi cea legata de atitudinea romanului. Care mai spera si astazi ca intr-o buna zi scroafa se va apuca de fatat girafe.

Ps. Un articol despre acelasi subiect intitulat "Romane esti un dobitoc........" Am zambit dupa cel-am citit.

Pai daca romanul n-ar fi dobitoc am mai avea oare politicienii pe care ii avem azi? Sau poate ar trebui sa facem ciocul mic, pentru ca astia sunt cumetri nostri din moment ce ridica salarii si pensii. Aialalti au fost cei care le-au taiat. Pe ei i-am fi spanzurat daca ar fi facut la fel, echidistanti si iubitori de dreptate cum suntem. Basescu si PDL sunt securistii supremi pentru ca n-au dat destul la popor. Astia dau, si spun ca vor mai da. Cu bocancul motanului curat murdar in gura votacului cretin.

6 comentarii:

Vali spunea...

Horea, eu unul am ramas siderat cand am vazut aseara toata sceneta penibila ce are legatura cu Nastase. Pur si simplu imi venea sa intru in televizor si sa-i iau la suturi. Si pe cretinul ala de serviciu, unealta..si pe nesimtitul de pPonta care nici ustoroi n-a mancat....si pe excrocul international Nastase, "intelectualul rasat", marele iubitor de arta, pe banii altora.

Nu stiu ca naiba sa mai zic..suntem o tara de tembeli.

Hai ca iar imi aduc aminte ca in 2006 aveam actele de emigrare in Canada in buzunar dar m-am razgandit. Ma duc in sopron sa caut barda, daca nu o fi furat-o iarasi careva.

Horea spunea...

Suntem vali! Si mentalitatea de cumetrie ne va duce de rapa. Becali spunea ca a fost la inmormantarea mammei lui Basescu. Concluzie? "Orice ar mai face Basescu nu l-as mai ataca". Exact asta vezi peste tot. Cumetrii pot face orice, pentru ca cumetria in Roamania, cu efectele devastatoare pe care le are, este pusa deasupra societatii.

De aici si perceptia la fel de devastatoare a poporului. Daca adversarul politic a facut un pas care nu-mi place ii tai gatul. Daca cumatrul a facut acelasi lucru i-o trecem cu vederea, ca-i de-al nostru.

Pe aceasta fundatie de cacat este construita toata societatea. Cum sa mai ai legi sau cum sa mai functioneze ceva? In societatea asta multilateral dezvoltata in care o majoritate accepta si aplica legile cumetriei in locul legilor in sine.

Imi este lehamite. Dar pana la urma asta vrea poporul, pentru ca atata il duce capul. Am mai spus asta de mi de ori.

AristotelCostel spunea...

Eu mi-am pus ochelarii... de campanie.

De cand a preluat Basescu serviciurile si procuratura :) n-am vazut decat campanii electorale cu prosteala si scenarii prin care se amelioreaza brusc procentele japitelor.

Am inteles ca ne va prezenta Maical Terez Ioan Olteanu situatia coruptiei pe ministere. Baiatu' asta da si-n gropi, dar e si de o mizerie inimaginabila.

Desi n-as vrea sa influentez politica editoriala a blogului estimez un plonjon in... booby trap.

Nastratin spunea...

Aristotele...eu te votez pe tine...doar daca candidezi in Congo cu partidul negrilor analfabeti...Banuiesc ca stii macar sa scrii, pt ca ai invatat in era Ceausescu! vezi, pina si Ceausescu a facut infinit mai multe lucruri bune in educatie, pt ca te-a invatat pe tine sa citesti si sa-ti numeri valuta...Daca Eba il apuca pe Ceausescu, sigur stia sa vorbeasca gramatical corect romaneste!...dar fiindca nu l-a prins, a ajuns europarlamentara!

Horea spunea...

Costel! Si ce vedeai tu cu ochelarii tai de campanie daca Boc, Ungureanu, sau Basescu ar fi facut ce a facut Ponta? Si mai interesant! Ce ne spuneai din pozitia echidistanta pe care ai afirmat ca o ai.

Eu vad ca vorbesti si acum de japite PDL-liste si de absolut cel mai penibil om din clan, Olteanu.

Sincer sa fiu eu vad in comentariul tau un monolog, unul de care dau zilnic aproape peste tot. Ar fi putut deveni un dialog daca vorbeai si tu de bagatul piciorelor in justitie.

Pentru ca eu despre asta vorbeam. Diferenta este ca eu as fi vorbit despre fenomenul in sine, folosind acelasi ton, independent de protagonist. Pentru ca ma gandesc mereu doar la tata in care traiesc si la efectul negativ pe care il are orice japita asupra ei.

Ea ramane oamenii se duc. Cu japite cu tot. Exista totusi o problema! Japitele pe care tu nu le vezi lasa urme foarte adinci in societate. Brazde adanci pline cu cacat in care se ineaca populatia.

AristotelCostel spunea...

Vedeam doi prostoveti pregatiti de sistem sa serveasca interesele statului de securisti in spatele unor vorbe goale adresate prostilor... superiori. Si, bineinteles, pe tata lor, reformator.

Nu-i nevoie de o campanie electorala in care sa aflu cine sunt Boc, Ungureanu si Basescu.

La fel, n-am nevoie sa-mi spuna zoaiele basiste cine e Nastase. Justitia reformata n-a reusit sa-l condamne nici pe asta, cu tot cu aparatul de fabricat... probe.

Cum am putea dialoga pe tema "justitia nu functioneaza"? E ipoteza. :)

Mi-am nuantat pozitia. Gasesc inacceptabil ca Zoa Băsescu sa prindă anul 2013 pe piedestal din motivul că "socialiştii sunt la fel".

Unui sistem securist ai cărui opozanţi sunt pensionarii, prefer... un guvern şi un preşedinte care nu sunt capabili să şteargă pe jos cu oricine în numele binelui urmaşilor... lor.

@nastratin

Strange-ma-n brate, iubeste-ma, asta vreau, asta vreau
Fericire-n schimb am sa-ti dau, am sa-ti dau.