Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





joi, 8 octombrie 2009

Mai exista si oameni de bun simt!

In tara in care nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se fura, m-a impresionat gestul unui om. Cristian Dogaru, redactor sef la revista BaniiNostrii, a scris un articol numit datoria intrauterina. Autorul articolului, atrage atentia intr-un post scriptum ca, titlul pe care l-a folosit, este de fapt imprumutat dintr-un articol de-al meu. Domnia sa, recomanda in acelasi timp aceasta pagina cititorilor sai. M-am bucurat sincer afland de cele scrise, de la un cititor de al meu. Iata totusi ca munca mea gratuita n-a fost chiar in zadar. Am aflat nu de mult ca am si cititori din sfera bancara. Nu e rau pentru un amator scolit pe cont propriu.

Bucuria cea mare, ar fi sa ajung la cat mai multi. Nu pentru a dobandi faima, nu sunt interesat, ma intereseaza doar desteptarea si informarea corecta a cator mai multi. Multumesc asadar lui Cristian Dogaru pentru onestitate si pentru recomandare. Imi aduc aminte, incercam la inceput sa-mi fac pagina cunoscuta, prin a-i pune adresa pe diferite forumuri, atasata la un comentariu pe care il faceam unui articol. Multe reviste printre care si Capital, au ales s-o stearga. Asta cu toate ca nu vindeam nimic. Incercam atunci, ca si acum, sa informez pe cei cativa interesati, din poporul asta tinut in bezna. As vrea sa inchei prin cateva randuri (vezi figura din stanga) pe care le-am scris in TW in januarie 2008. Asta pentru a-mi si a va readuce aminte de inceput!

Niciun comentariu: