Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





marți, 29 iunie 2010

Domnul Vasilescu lauda leul

"S-a comportat bine" spunea domnia sa. Fiind si psiholog de marca precum si Mugurel, sfetnicul BNR a facut si niste comentarii in acest sens, pe care eu le vad desigur ca intotdeauna fara sens. Oamenii care au vorbit nonsens timp 20 de ani, tacand tot fara sens in era ceausista, nu vor revolutiona lumea damboviteana de azi. Televiziunile care "critica", invita si ele intr-una pe acelasi Nastase, acelasi Roman, acelasi Voiculescu etc. Nu stiu de ce si nu stiu nici cum, dar oamenii se asteapta ca aceste elemente sa rezolve problemele provocate de ei insisi. Fara o revolutie adevarata Romania este o tara pierduta, asta in timp ce Dan Diaconescu isi face incalzirea pentru presedintie. Eu am cautat adepti de cand am revenit in tara, oameni normali, pentru infintarea unui nou partid politic si  am reusit sa primesc un singur mail in acest sens. Nu va bateti capul, mailul lui Diaconescu a fost invadat cu siguranta. Recunosc si am mai recunoscut de multe ori ca sunt un magar! Eu nu am furat, nu am mintit si nu am santajat pe nimeni, neputand astfel sa flutur niste catuse la televizor. Ce dracu m-a facut sa cred atunci, bou al dracului ce sunt, ca as avea de cautat ceva in politica romanesca? Hai s-o las balta numaidecat ca tot nu e de nasul meu si sa-mi vad mai bine de treaba cu "leul laudat". Acesta a ajuns dupa cate vezi in teritoriu necunoscut in drum spre tinta mea prima de 4,5. In acest drum leul va da de o rezistenta dupa cate vezi la 4,39- 4,40. Teritoriul fiind necunoscut va trebui sa urmarim mai intai demnitatea acestei rezistente. De demnitatea celor cu credite in valuta se vor ocupa bancile si cei ce se laudau cu un leu stabil si reveniri economice in forma de avion. Eu am fost in totdeauna mai modest si am prevazut doar falimentul acestei tari, asuprite de foarte multi ani de o gasca de anti romani.

Ps. Am cumparat ieri niste cirese. Ele mi-au deschis ochii dovedindu-mi cat de bine functioneaza legile naturii intr-o societate. In gramada de cirese frumoase si sanatoase era una mucegaita. N-au trecut decat cateva ore si am mai gasit vreo patru. Daca le lasam in vas mucegaiau toate. Interesanta natura asta! Un lucru stricat poate infecta si distruge totul, in timp ce un lucru sanatos sau chiar mai multe, nu numai ca nu pot insanatosi nimic, ci dinpotriva, se strica si ele.

Pss. Urmareste interventia "psihologilor" in piata exact la nivelul de rezistenta expus!!! Graficul nu este acelasi ca cel de sus precum poti observa, ci este unul tic cu tic sau punct cu punct pe romaneste, pentru o vizualizare mai clara. Nivelele se vad oricum foarte clar precum si deprecieraea euro (sageti rosii).

32 de comentarii:

florian spunea...

De acord cu partidul. Toata lumea vrea sa fie mai bine dar nimeni nu face nimic pt asta. Din partea mea ai o semnatura, un vot, eventual o donatie si ajutor la promovare.

Chiar n-am chef sa plec din tara. Vreau sa schimbam ceva. Bafta!

Gabi spunea...

Buna Horea
Cred ca ipoteza unui partid - indiferent cat de onest ar fi - este nefunctionala in Romania cel putin (eu cred ca e valabil si la altii).
Omul politic este cel care iti promite ca o sa-l puna pe vecinul tau sa faca ceea ce tu n-ai chef, cu toate ca ar trebui, si ca statul organizat de el te va scuti de responsabilitati "exagerate" cum ar fi : pastrarea sanatatii, educatia copiilor, asigurarea batranetii ...
Chiar daca ai avea expunere media, bani garla ... tot n-ai reusi nimic pentru ca asta vrea boboru'.
Urmatorul ciclu prin care va trebui sa trecem este unul "autoritar" sau "dictatorial". Pentru ca si asta promite acelasi lucru singura diferenta este ca in timp ce in ohlocratie (ceea ce traim noi acum) prostia si lenea se plateste cu bani in dictatura se plateste cu libertati, iar astea sunt singurele care ne-au mai ramas.
Bine dar care este iesirea din banda asta a lui Moebius?
Simplu, fiecare ne luam responsabilitatile inapoi si acceptam sa platim si pentru pacatele noastre si pentru pacatele parintilor. Adica cei ce vor sa scape trebuie sa fie dispusi sa renunte la orice drepturi materiale ar avea de la stat - intrerupand astfel ciclul violentei - , sa nu accepte compromisuri cu acesta - un mic o bere un minister ...- si sa accepte sa munceasca oricat pentru a spuravietui, pe cat posibil ajutand si pe aproapele.
Si mai avem responsabilitatea sa spunem NU abuzurilor indiferent de consecintele pe care le-ar avea asupra noastra. Avem exemple destule 1949 - 1965 Pitesti, Canal, Sighet..., 1989 Timisoara, Piata Universitatii.
Nici un om politic n-ar avea putere daca "smecheria" si miticismul in loc sa fie admirate ar starni aceleasi resentimente ca pedofilia de exemplu.
Ei sunt doar rezultatul dipretului fata de oamenii simpli (prosti). Societatea moderna a confundat fericirea cu satisfactia, nevoia cu pofta ...

kung lao spunea...

Si eu as fi de acord cu infiintarea unui partid.
+1 pentru initiativa si o semnatura din partea mea.

Horea spunea...

florian, merci pentru intentii. In faza in care ne aflam niste catuse si un cameraman tv ar ajuta mai mult.

kung lao, merci si tie. Cand om fi destui pentru asa ceva putam relua subiectul.

Gabi, ma tot ganadeam la exemplul cu ciresele si ma intreb? Oare cum era acelasi bobor daca nu ar fi fost condus de mucegaiuri? Poate nu e momentul unui partid precum spui, dar nimeni nu poate fi sigur de reactii in cazul ca el ar s-ar infinta. Poporul asta nu a auzit pana acum niciodata o retorica politica normala.

Gabi spunea...

Horea
Ce sa-ti spun, iti urez succes mult chiar daca personal nu am afinitati social-democrate, mai importanta e calitatea oamenilor.
"Povestea-i a ciocanului ce cade pe ilau"

Gabi spunea...

Apropo asta mi-a placut
"Nu stiu ce este atat de complicat sa schimbi 19% cu 24% intr-un soft"
Si culmea e ca are dreptate : NU STIE nici macar cum se deschide calculatorul

Horea spunea...

Gabi, de la un gand si pana la realitate sunt mile, sa ne amintim vorbim de Romania.Intrebarea mea a fost retorica. Ma gandeam si eu ce ar fi facut un Havel in aceasta tara. O alta intrebare retorica ar putea fi:
Oare poate acest popor sa nasca Haveli?

Gabriel Szabo spunea...

Cand m-am inscris in PNT -aprilie 1990 aveam carnetul cu nr 4 (pe judetul Mures)si aceleasi idealuri ca si acum.Eu am ramas idealist iar partidul a luat-o pe cotitura.Nici nu m-am mai apropiat de vre-un sediu,dar in conditiile de astazi un partid nou bazat pe oameni de caracter care nu s-au jucat in NICI UN FEL cu banii statului ar fi ceva care m-ar atrage.Tot in sistemul politic trebuie sa ne incadram ca sa-i putem invinge.Incepand cu un partid regional(in Spania toate regiunile au propriul partid,in schimb doar doua ajung ,de moment in parlamentul,restul fiind in coalitie de conducre la nivel regional),si transformandul in partid de anvergura nationala ,ar fi un bun inceput.Problema desigur e finantarea.Ca un detaliu pentru tine Horea,nu stiu cine era nr.3 dar nr 1 si 2(cei care m-au inscris,si mi-au dat carnetul) erau :Ioan Avram Muresan,fost ministru si actual inculpat in "dosarul Caltabosilor" al lui Decebal Traian Remes,si cu voia d-voastra Dan Florea actualmente primar PDL in Targu-Mures, fost PSD ,fost PNTCD(de cate ori ma vede pe strada(mai rar in ultimii 10 ani) incearca sa-si aduca aminte de unde ma cunoaste).Vre-o 2 ore am combatut in fostul sediu de partid de pe Stefan cel Mare,"mult iubitul" regim Iliescu.

Gabi spunea...

Horea
Cred ca sunt multi, hai sa zicem Haveli, in tara asta.
Poate ca si unii dintre cei ce acum sunt sus au fost la inceput Haveli si au trait cu iluzia ca trebuie sa intri in sistem sa-l poti schimba. Ma scuzi , pentru mine e o iluzie: "te faci frate cu dracu' pana treci puntea".
Eu nu cred ca neamul asta e mai rau sau mai bun ca celelalte, are si bune si rele, dar cred si eu ca modernitatea asta importata nu i se potriveste - vezi publicistica lui Eminescu si Caragiale.
"Problema" noastra in epoca moderna - in care se rezolva totul cu stiinta, tehnologie si bani - este ca ne deformeaza total simtul valorilor, bunul simt.
Am citit despre cei ce au rezistat bestialitatii declansate de comunisti.
Am vazut in 89 oameni, mai ales tineri, care au ales adevarul in moarte decat viata in minciuna. Astia au fost sinceri n-au stiut de cabale, comploturi, esalonul 2 si altele.
Pe 22 seara eram inarmati - eu si subunitatea pe care o comandam - sa iesim in strada la nevoie a doua zi. Cand a fugit Ceausescu jumatate dintre noi am plans pentru ca nu mai trebuia sa tragem in ai nostri. Ne-au scapat de alegerea asta cei de la Universitate. Dar si acum ma intreb ce as fi facut? Sa trag sau sa fiu impuscat pentru neexecutare de ordin?
Multumesc lui Dumnezeu ca nu am ajuns acolo.
Pentru mine, oamenii astia care au ales moartea minciunii sunt imensi, nu am de gand sa-i compar cu cineva.
Apropo mai stie cineva numele macar a unuia dintre ei?
Nu peste mult timp vor intra si ei in noroiul mishtoului damboviteran alaturi de "curvarul" de Stefan, 'psihopatul" de Tepes, "senilul avar" Brancoveanu.
Si stiu ca oricand va fi nevoie se vor gasi destui "fraieri" care sa faca asta, si destui smecheri dupa asta care sa profite.
Deci cred ca DA - poporul asta a nascut mai mult decat Haveli... dar si multi Iuda

Gabi spunea...

de la nenea Iancu:
http://www.moftulroman.ro/caragialeologie/826-nenea-iancu-despre-romani

Informatii-economice spunea...

Fratilor ce ati facut cu moneda...
un pic plec si eu si uite ce se intampla!!!
Intrebare foarte importanta: cum reuseste anuntarea unei cresteri de taxe (care va scumpi toate bunurile si serviciile in perioada urmatoare), sa determine o fuga din bunuri (cumparate in lei) catre un currency (ce va trebui transformat in lei pentru a cumpara niste bunuri mai scumpe)?
Raspunsul este relativ simplu zic eu! Nimeni nu mai are incredere in ce face guvernul nostru!

In aceste conditii Horea, e momentul perfect pentru a face o miscare curajoasa printr-o intrare in politica!!! Problema cea mare e ca atunci cand inoti printre rechini trebuie sa fii pregatit sa ataci in orice moment! Ai facut incalzirea?

Horea spunea...

Gabi si Razvan,"Tot in sistemul politic trebuie sa ne incadram ca sa-i putem invinge."

Asta zic si eu dar nu cu 4 semnaturi. Cred ca si tine ca oamenii sunt de fapt la fel doar mai educati sau mai needucati, educatia fiind de fapt o obligatie a statului. Atata timp cat vrei binele unei tari ideologia nu prea conteaza, pentru ca rezultatele vor fi asemanatoare.

Sunt multi politicieni de dreapta, precum si de stanga, care au lasat ceva dupa ei in Istorie, precum sunt regi care au facut acelasi lucru intr-o epoca feudala. Iata ca astia, in 2010, au lasat dupa ei numai un gol nascut din furt. Eu ii consider frati pe toti cei care vor sa faca ceva pentru tara asta indiferent de ideologia lor politica sau religie.

La hoti ideologia lipseste, ei o au doar pe cea a banului si, iata ca avem partide o apa si un pamant. Personal sunt oricand gata sa ma angajez alaturi de oricine cu idei constructive. As dori desigur o ideologie care sa tina cont si de cei slabi din societate, dar cu oameni normali care vor binele tarii sunt convins ca poti discuta de fapt orice.

Pentru mine nu conteaza daca pasul inainte se face cu un carnet de taranist sau cu unul de social democrat, ci pasul in sine. Din pacate si deocamdata nu am reusit sa gasesc colegi "de suferinta".

Anonim spunea...

Este evident ca e nevoie de un sange (fara jocuri de cuvinte) nou in politica si in societatea civila din Romania (ca sa ne limitam doar la tarisoara noastra deocamdata). O sa radeti, dar sunt zile cand ma joc sa-mi raspund la intrebarea urmatoare: daca maine as fi pus in situatia de a numi membrii guvernului, cu ce oameni mi-as face echipa?! Pe cine as numi?!

Voi v-ati pus intrebarea asta? :)

Curaj, Horea, pentru ideea ta "nebuna", cine nu risca nimic nu are nimic. Oricum oamenii au nevoie de lideri ca de apa :) Atat de tare incat multi se multumesc chiar si cu apa statuta!

Dan

BlueSlash spunea...

ideea nu-i rea. doar ca ti-a cam luat fata dan-direct-otv.
ideologia care tine cont de cei slabi ne-a adus in situatia aceasta.
... si app de taranisti se dau doua date:
1.ianuarie 1990 -> rss tzigania -> tara fara datorii externe plus excedent la fondurile sociale. cu un PIB modest ce-i drept.
2.ianuarie 1997 -> pe scurt fantoma incetarii de plati incepuse sa capete contururi clare & palpabile.

ps.
NU sunt si nici n-am fost membru al vreunui partid. putin probabil sa devin.

Horea spunea...

BlueSlash, chiar asa? A tinut Romania cont vreodata de cei slabi?
Depinde desigur cum ii definesti! Eu ma refer la handicapati si bolnavii cronici, nicidecum la putorile care se folosesc de parghiile banesti ale statului.

In Romania exista foarte multi care s-au autodeclarat slabi, fara sa fie, doar ca sa nu faca nimic. Multi dintre ei au fost ajutati de medici corupti, care le- au vandut certificate medicale false. Oricum, in Romania de azi e greu sa concurezi cu Danut.

Gabriel Szabo spunea...

Horea,atat de nebuneasca pare inititiva aceasta incat nu se poate sa nu reuseasca.Curaj!!!
Cinste,onoare si corectitudine,nimic mai mult.Atat dam,atat cerem..Nu vreau sa abuzez de spatiu dar mi-e imposibil sa imi readuc aminte de Mihai Eminescu,ce altceva?? Scrisoarea a treia" cu dedicatie Parlamentului,Guvernului si a tot ce inseamna elita politica,economica in ROMANIA:

Voi sunteţi urmaşii Romei? Nişte răi şi nişte fameni!
I-e ruşine omenirii să vă zică vouă oameni!
Şi această ciumă-n lume şi aceste creaturi
Nici ruşine n-au să ieie în smintitele lor guri
Gloria neamului nostru spre-a o face de ocară,
Îndrăznesc ca să rostească pân' şi numele tău... ţară!

BlueSlash spunea...

offf… as usually
stiu ca apar la spartu’ targului
… da’ franzarind postarile constat (cu placere) ca domnita aceea sexy si atragatoare numita speranta inca nu si-a tras trusou de calau asortat cu o coasa.
date fiind circumstantele as paria ca va refuza categoric cererea d-lui premier in fonctie. inca. cine se baga?
on the other hand
flocirica deja tipa in consecventa demagogica (nici nu poate si nici nu stie altfel, saracu’)
si mai si debiteaza la adresa inamicilor publici no.1: fmi, banca mondiala, ecb, …. si alte organisme internationale. poate ca mi-o fi scapat momentul inscrierii sale in prm.
incalzirea fiind deja consumata as trece pe fond
se dau cateva date de referinta in istoria, recenta, a rss tzigania
1. ianuarie 1990 = desi cu un pib cam micut tara asta NU AVEA DATORII iar bugetele sociale erau excedentare.
2.ianuarie 1997 = fantoma incetarii de plati deja are contururi palpabile
2.bis va las placerea remember-ului despre guvernarea “de exceptie” dintre cele doua date. probabil ca pt aceste “merite” a fost numit in fruntea adunaturii de decrepiti care poarta, ilegal, numele oficial de curte. de conturi. i-as spune “de cioante” in istoria hazlie a rss tzigania este cunoscuta ca fiind “guvernarea patrulaterului rosu”
3.ianuarie 1999 = rss tzigania evita consiliul monetar (desi, estimand retrospectiv, era o solutie preferabila)
4.ianuarie 2ooo = domnita sexy pomenita mai sus deja se bucura de sustinerea majoritatii. adica a majoritatii constiente si responsabile
5.decembrie 2ooo = ceea ce e bun si frumos dureaza al draqului de putin. cand nu ingrasa :P
6. …
7. …
8. …
(cu parere de rau, dar asupra acestei perioade lumea stiintifica nu s-a pus de acord. inca) eu o numesc trista.
9.ianuarie 2005 = pipalsii din rss tzigania deja vad domnite sexy chiar si cand se uita de fapt la fantome decrepite. cu buzunarele deja neincapatoare datorita cotei unice sigur ca entire world are doar nuante de roz. ce mai conteaza ca in lumea civilizata, asa ceva nu are decat efecte perverse.
10.ianuarie 2007 = strategia tot incercata de catre rosii intre 1997 si 2000 da in sf roade. se decide din opozitie ce si mai ales cum se guverneaza. apare fenomenul demagogiei de carton, adica forma ceam mai desavarsita a demagogiei. ce mijto pt jmekeri: sa critici tentativa de guvernare care face ceea ce i se impune. uite cum se pot vindeca unele personaje de frigiditate sau impotenta. politica. va rog sa nu va ganditi la altceva :P
11.decembrie 2oo8 = … mentinand “stilul” as putea spune ca asta este momentul in care marchizul de sade si-a dat seama ca “invataturile” sale au ramas la nivel de abecedar pt niste “absolventi” de colegiu.
12.decembrie 2oo9 = … ar fi trebuit sa fie momentul adevarului. desi au parasit “scena politica” Ciorbea & Ciumara isi scuipa-n san.
13.iunie 2010 = … va las placerea continuarii.
Horea?

BlueSlash spunea...

ps
spre deosebire de motociclistul de duminica
tzapul macar si-a dat seama (cam tarziu) ca nici macar alegerile nu le-a castigat.

kaboom spunea...

Nu stiu cat s-ar schimba infiintand un nou partid. Canalele de comunicare sunt "ocupate", plus ca in secunda doi, s-ar trezi noul partid implicat in tot felul de scandaluri si campanii de discreditare. Apoi ar fi invadat de specialisti din alte partide care vor veni sa ceara pamant si apa. Eu personal cred ca mentalitatea noastra (sau mai bine zis a majoritatii) este ceea ce trebuie schimbat. Ori asta nu este asa usor. La noi, pana nu ajunge cutitul la os, nu misca nimeni nimic: "merge si asa". Asa ca, nespus de sictirit, cred ca schimbarea mentalitatii va avea loc la conjunctura dintre schimbarea de generatii si o criza de proportii, criza care sa arate putregaciunea sistemului actual(pff ce funny suna..sistem in RO).

Horea spunea...

kaboom, mentalitatea este cel mai important factor al existentei umane, pentru ca un om face doar ceea ce poate gandi. Precum spui si am spus si eu de mi de ori, primul pas necesar in Romania este schimbarea mentalitatii. In ceea ce priveste un nou partid, el va fi desigur asa cum il faci. Daca permiti adunarea gunoaielor in el va un maidan ca si celelalte, asta depinde numai de conducere

Akhenaton spunea...

Daca permiti adunarea gunoaielor in el va un maidan ca si celelalte, asta depinde numai de conducere

Partidele sunt formate din oameni. In adunari cei mai vocali ies in fata, iar ei (vocalii) nu-s chiar cei mai buni. Conducerile se aleg ce membri (ca asa-i in democratie, nu?), deci gunoaiele ies la suprafata.
Horea incearca infiintarea unui partid, "norocul e de partea celor indrazneti". Si de nu iese, ce-ai avut si n-o sa ai dupa?

Horea spunea...

Akhenato,"Partidele sunt formate din oameni."
Absolut corect dar uita-te la asa numitii fondatori din Romania, pe care eu ii numesc botezatorii. Uita-te la Iliescu de exemplu, un om care n-a furat, dar care a permis furtul celorlalti, pentru ca el sa poata ramane la putere.

"In adunari cei mai vocali ies in fata, iar ei (vocalii) nu-s chiar cei mai buni."

Si aici ai perfecta dreptate la o prima vedere. Hai totusi sa ne uitam nu la orice ci la partidul comunist din fosta Uniune Sovietica.
Ceva mai "beton" decat el nu gasim decat eventual in China. Vezi ce s-a intamplat in tarile amintite dupa o schimbare de conducere?

Hai sa ne mai uitam si la partea cu democratia, pentru ca ai dreptate si acolo conducerile se voteaza.
Ajungem aici la o faza in care trebuie sa vedem din ce se voteaza. Un partid din occident are niste reguli rezultate dintr-un statut. Acest statut defineste clar regulile dupa care se fac pana si recrutarile in partid.

Cine nu implineste aceste reguli nu are ce cauta acolo ca membru. In Romania orice proxenet, hot cu zeci de dosare, interlop etc. poate deveni guralivul de care vorbesti, pentru ca criterii de recrutare par sa nu existe de loc, atunci cand apare banul. De aici si traseismul din Roamnia. Oamenii sunt cam la fel peste tot.

Ei se inconjoara cu altii care li se aseamana prin definitie. Rezultatul este acela pe care il vezi in Romania, dar si in alte tari unde partidele sunt formate din alti oameni. Pestele se impute de la cap spune proverbul, un lucru foarte adevarat si valabil oriunde.

Oare sa nu mai existe oameni fara dosare si de bun simt in Romania, care ar putea alcatui un nou partid? Daca intr-adevar nu exista atunci ai dreptate totul e in zadar.

Asta ar insemna exact ceea ce spui adica:"nu a iesit". Sa ne uitam acum la "dupa". Cand ceva nu iese, ca si in medicina sau oriunde de fapt, insemneaza ca s-a gresit undeva sau ca telul nu se poate realiza.

Daca in medicina exista teluri irealizabile, pentru ca toti vom muri odata, in alte doemnii lucrurile se complica putin. Poate sunt naiv dar eu cred ca orice tel de bun simt poate fi realizat, atata timp cat nu depaseste capacitatile si posibilitatile umane.

Posibilitatile umane ar permite asadar infintarea unui partid normal si in Roamnia, asta pentru ca si aici traiesc oameni. Asta chiar daca multi se comporta animalic in aceste momente. Posibilitatea exista ca atare,dar, asta nu insemna nicidecum ca succesul ar fi garantat.

Calculele unui om pot fi corecte, corecte partial si eronate. Calculele se pot modifica daca nu au dat rezultate scontate, dar, sa nu uitam ca, si un plan excelent poate da gres daca locul si momentul ales nu sunt potrivite. Din pacate cand e vorba de crearea unui nou partid in Romania, desi o criza poate sa para cel mai propice moment pentru schimbari, nu vei sti pana nu incerci daca calculul e bun sau nu.

In ceea ce ma priveste singur nu pot face nimic si, ca in orice domeniu iti trebuie o echipa ca sa duci la bun sfarsit un proiect. In lipsa acestei echipe am vanturat si eu niste cugetari pe acest site, pentru ca dupa cate vezi si tu ne scufundam. Faptul ca eu am prezis aceasta catastrofa acum doi ani, nu ajuta din pacate pe nimeni.

In incheire, pentru cazul in care proiectul unui nou partid s-ar realiza si, in cazul in care as observa ca a devenit un esec, neavand cu cine lucra, m-as retrage si mi-as da desigur demisia uitand de politica pentru totdeauna.

Pentru mine politica e ceva pentru binele tarii si nu pentru binele meu personal. Daca doream sa ma "realizez" in mediul de azi, eram de mult parlamentar contra cost furand si cantand aceleasi melodii ca si ceilalti "realizati".

Akhenaton spunea...

Horea, tu-mi vorbesti de limite. De ce si mai ales cat poate un om.
Pentru mine limitele sunt numai pentru ca cineva trebuie si e obligat sa incerce a le depasi. Limitele sunt numai pentru cei obisnuiti, insa sunt si repere de depasit pentru ceilalti.
Tu-mi vorbesti despre o scara a valorilor. Ieri auzeam o dscutie in care un interlocutor ii spunea celuilalt "In Romania, din nefericire, singurul reper pentru valarea unui om este banul"
Am intalnit oameni care nu asa gandau si care nu asa se comportau, insa din pacate acestia reprezinta o minoritate acum.
Tu-mi mai vorbesti de bunul simt, cati il mai pot defini, sau macar recunoaste? Ce mai e normalitatea azi?
Si-mi mai vorbesti despre statut, si regului de comportament, uitand ca pana la urma o organizatie (cum e si un partid politic) are nevoie de finantare, prin urmare urmareste telurile celor care-l finanteaza, fie ca-ti place ori nu asta se intampla si-n occident.
Iti urez sa mult curaj si sa ai parte de mintea cea de pe urma.

Akhenaton spunea...

Am uitat, nimic nu e in zadar, insa limitele si mai ales autolimitarle ne fac uneori sa credem asta.
Iti urez succes in cazul in care faci demersurile pentru infiintarea unui partid politic, iar daca ai nevoie de adeziune semnata poti conta si pe mine.
Ai dreptate, o tara se conduce numai pe baza politica, eu insa n-am veleitati de conducator, asa ca eventual voi ramane un simplu sustinator.

BlueSlash spunea...

Va doresc numai "succesuri" in demersurile si predictiile dvs d-le Horea.
Dupa cum v-am spus si ieri pe electoratul format din asistati deja aveti concurenta serioasa. V-as mai sugera (cu scuzele de rigoare pt ca-ndraznesc) sa tineti cont si de concurenta lui Dan Puric (de exemplu) in celalalt bazin electoral, care e si mult mai restrans. si pretentios.
Enjoy & have fun.

AristotelCostel spunea...

:)

Si cum imunizezi romanii impotriva "campaniilor murdare"?

Un om peste medie, impecabil dpdv moral, independent financiar si cu porniri altruiste va fi spoliat in mass media... si transformat intr-un "rahat cu pene": semidoct, violator, evazionist, etc.

Horea spunea...

Costele nu stiu si nu pot sa-ti raspund la intrebarea pertinenta pe care o pui. Asta pentru ca nu am facut nici un pas sau demers in snsul inregistrarii vreunui partid.Daca se va ivi vreo ocazia pe care o voi considera propice o sa-mi anunt intentiile si pe pagina. In momentul de fata raman cu analizele si cu frica de anarhie.

BlueSlash, concurenta e mare din toate partile si in faza in care ne aflam concurentii vor trebui sa se bata intre ei. Eu am vanturat o cugetare, pentru ca lucrurile merg chiar prost dupa cate vezi si tu. S-a deschis o discutie cu un numar foarte mic de partcipanti, care nu poate face rau nimanui.

In caz ca pagina va fi destul de vasta intr-o zi, plina de oameni cu deziderate apropiate de ale mele, care vor vrea sa se angajeze si ei, vom putea discuta din nou. Pana atunci merci pt urarile de succes in analize. Oricum, veti urmari si voi ca si mine ceea ce se intampla in tara, pentru ca ne afecteaza pe toti. Sa nu uitam! S-ar putea intapla lucruri pe care nici nu le visam in momentul de fata.

Apropo de "politeturi" e buna si berea, mie imi place Reeds ca e dulce intr-o tara amara. Bere sau nu, eu voi continua sa apreciez oamenii care se uita cateodata si in ograda lor. Sunt convins ca n-ai intalnit prea multi in tara asta.

Akhenaton spunea...

"Profesionalismul are doua componente: 1-Sa sti sa faci ceva bine 2- Sa-ti vezi limitele."

S-ar putea ca ceea ce ai spus tu intr-un alt context sa nu se potriveasca in politica. Parca Napoleon spunea "In politica prostia nu-i un handicap" sau poate vrei sa-mi spui ca exista prosti profesionisti :))

"Cei prea desprepti pentru a face politica sunt pedepsiti prin faptul ca vor fi condusi de cei mai prosti decat ei" (Platon) Asta s-a dorit un indenm la actiune.

Cand te vei hotara sa actionezi convinge-l pe AC sa ti se alature.

Horea spunea...

Akhenaton, profesionalismul cere prin definitie o pregatire si o gandire adecvata, ca atare, eu nu cred ca exista profesionisti prosti. Faptul ca in politica prostia nu-i un handicap il vedem live in fiecare zi.

Adauga la cele spuse faptul ca nici macar afacerile romanesti nu sunt scutite de prostie si vei ramane cu gura cascata. In tara asta au reusit mediocritatile pentru ca ea este condusa de mediocritati.

Ieri un prieten a vrut sa-si cumpere un laptop in ultimul moment pre TVA. Mergand la Domo care are doua magazine in Tg-Mures le-am gasit inchise, pentru ca oamenii schimbau de zor preturile. In ce tara crezi ca se mai putea intampla asa ceva?

Tara noastra este speciala din multe puncte de vedere si din pacate toate negative. Asta pentru ca este condusa de elemente al caror incarcatura energetica este una absolut negativa.Fara furt si fara smecherii oamenii astia sunt un nimic. Nu stiu sa manance cum trebuie nici de pe o masa asternuta.

Catastrofa a inceput de abia acum. Sa vedem ce vor face acesti "oameni de afaceri", politicieni, nascuti sugari pentru o viata, acum cand statului i s-a taiat pieptul.

In ceea ce il priveste pe Costel sau pe oricine altcineva, nu voi incerca sa conving pe nimeni. Realitatea este dupa parerea mea cel mai convingator element. Cei convinsi de realitate vor decide daca simt sau nu o inclinatie, o vointa, un interes sa faca ceva.

Eu sunt convins ca doar cei interesati de-un subiect, de un tel sau altul, vor reusi sa-l atinga. Observa sunt medic si pot sa afirm fara rusine ca-mi fac meseria intr-un mod profesionist. Interesul venit din suflet fata de economie m-a ajutat insa dupa cate vezi sa obtin rezultate si in acest domeniu si, nu uita, asta fara nici o scoala.

Rezultatele in politica se pot obtine in mod asemanator, dar drumul spre tinta acolo este unul foarte greu in aceasta tara, fiind inglodit si intortocheat. Depresiunea in care am intrat va surprinde insa pe multi putand avea efecte nevisate de nimeni. Eu cred ca atare ca, daca vor mai fi oameni care vor simti ca a sosit momentul, oameni gata sa ia in spate un sac foarte greu, ei vor lua cu siguranta legatura cu mine. Politica ca si multe alte lucruri pe acest pamant functioneaza cel mai bine in echipa. In caz ca echipa se organizeaza bine, ea poate face loc pentru oameni, care nici nu au visat ca si-ar gasi locul acolo.

AristotelCostel spunea...

@horea

De o saptamana ma chinui sa scap de niste spywares si "administratori" ai calculatorului meu. :)

... help :)

Horea spunea...

Costele, te-as ajuta cu draga inima dar trebuie sa-mi vad limitele. Sunt convins ca te-ai folosit de programe stergatoare de spyware. Stiu ca printre cititori exista si programatori, care au cu siguranta cunostinte mult vaste decat mine in acest domeniu. Sa sparem ca unul din ei va apare cu solutii.

BlueSlash spunea...

@AC
scoate Kaspersky Internet Security
http://www.kaspersky.com/trials
dezinstalezi oricare alta "solutie" de protectie pe care o ai acum.
instalezi KIS, faci update si apoi scanezi. ar trebui sa-ti rezolve toate problemele.
Daca nu te descurci cu vrs in engleza
ai aici:
http://www.kaspersky.ro/productupdates
vrs in ro. multa bafta.