Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





sâmbătă, 29 mai 2010

Grafice

SP 500 perspectiva zilnica si scenariul enuntat, in continuare neschimbat. Prea multe nu am de adaugat, in afara faptului ca am avut o data de reactie chiar ieri. Aceasta a influentat bursa momentan dar aprecierea actuala nu s-a terminat dupa parerea mea inca. Din formele pe care le-a luat deprecierea am putea asista chiar la o depasire a vechiului top, putand fi martori astfel, al unei intrari a pretului in fereastra de nivele expusa intr-o postare anterioara. Voi reveni cu detalii in viitorul apropiat. Azi si chiar maine, in functie de timp, voi continua sa adaug grafice ale valutelor in aceasta postare, asta ca sa avem totul la un loc! Urmareste actualizarile!

Euro-leu in cadere, suport la 4,12-4,14 de unde o revenire este probabila. Observa nivelul de oferta la care eu am iesit eu din piata (doua linii intrerupte), poate Razvan intelege acum de ce am facut aceasta miscare. Urmatoarea apreciere euro ar trebui sa fie una modesta, ea trebuind totusi sa intreaca maxima precedenta.Graficul expus este unul saptamanal acelasi pe care l-ai mai vazut. Nivelele expuse sunt si ele deocamdata aceleasi.

Dolar leu respins momentan de rezistenta dar intr-o noua incercare de a-si depasi vechea maxima. Dolarul se afla la apogeu si e gata de o corectie, se pare insa ca, nu inainte de o incercare pe care o face de a-si trece vechiul top. Obseva, comparand euro-leu cu euro-dolar, cum, divergenta de care vorbeam ( o stagnare sau chiar depreciere euro-leu, in timpul unei aprecieri a dolarului tot fata de leu) s-a adeverit si ea. Link  nu am din pacate, predictia fiind cuprinsa intr-un raspuns la o intrebare pusa de Razvan.

3 comentarii:

Informatii-economice spunea...

Da... Imi amintesc respectivul raspuns si imi amintesc si discutia de la iesirea ta de pe moneda europeana. Sa inteleg ca acum cumperi mizand pe apreciere?
Mie sapt urmatoare mi se pare destul de dificila pt Eur. Din pacate insa am costuri de tranzactionare destul de mari asa ca ma gandesc de 2 ori la fiecare miscare...

Informatii-economice spunea...

Am uitat sa te intreb... crezi ca 1.213 rezista? am vazut 2 bounce-uri de la acel nivel dar... sa zicem ca englezii cam arunca cu rahat in stanga si in dreapta sperand ca pietele se vor uita in... stanga si in dreapta...

Horea spunea...

Razvan, am cumparat franci elvetieni vineri vanzand lei. Afacerea este amenintata in momentul de fata de o revenire euro-dolar de la nivelele actuale. Cred totusi ca euro mai are de cazut, nivelul de care vorbesti nu este un nivel cheie.