Bun venit la o pagina socio-economico-politica!

Doua din componentele enuntate, politica si economia nu pot exista una fara de alta."Unde-i economie apare banul, langa ban apare politicul" Horea Mihaltan

Acumularea de cunostinte este primul pas spre orice reusita" Horea Mihaltan

Intelege ceea ce faci! " Horea Mihaltan

Un om interesat poate invata orice." Horea Mihaltan

Un popor cu mentalitate ignoranta va alege politicieni ignoranti, osandindu-se astfel la un trai ignorat" Horea Mihaltan

Mentalitatea este piatra de temelie a societatii" Horea Mihaltan

Nici o societate nu poate fi mai buna decat constructorii ei"
Horea Mihaltan

Lectura este un lucru benefic cu o conditie! Daca intelegi ceea ce citesti". Horea Mihaltan

A invata este o prestatie, a preda este o arta. Sublimul este cand ii faci pe altii sa inteleaga, ceea ce ai invatat." Horea Mihaltan

Oamenii nu-si schimba caracterul, isi schimba doar mastile cu care vor sa-l acopere. Horea Mihaltan

Daca schimbi felul in care privesti lucrurile, lucrurile se schimba". Wayne Dyer

Democracy is when the indigent, and not the men of property, are the rulers." - Aristotle





vineri, 21 mai 2010

Cine ar fi putut ghici?

Compara graficul acesta din dreapta cu cel expus azi dimineata si vezi ce s-a intamplat. Independent de stiri zona de cerere isi spune cuvantul trimitand Sp 500 spre nord, exact de la nivelul celei de-a doua linii asa cu am prezis.
Cat va dura aceasta apreciere? Hai draji lu mosu la treaba, cumparatori si necumparatori de carte!


Uite si euro compara cu graficul expus anterior, merge incet in sus. Undje se va opri euro sobolanyi lu mosu, cititori si necititori de carte?

7 comentarii:

Anonim spunea...

Iti cumpar cartea cu 150 de lei ca e criza. Facem deal-ul?

Horea spunea...

Anonim, cei care simt criza nu ar trebui sa cumpere nici cartea dar mai ales nu ar trebui sa intre in piata.

Un sfat chiar din carte spune: Foloseste la bursa doar banii pe care poti sa-ti permiti sa-i pierzi!

Pretul cartii ramane pentru ca este empiric oricum. Nici un pret nu va acoperi munca pe care am depus-o.

Anonim spunea...

Pai de asta iti si cer un discount de 50% pt. ca daca am sa fac bani dupa informatiile din cartea ta, am sa-ti dau de 5 ori valoarea carti plus respectul meu, pe care il am oricum, pt. ca scrii pe aici fara nici un beneficiu.

Horea spunea...

Anonim, te sfatuiesc cu cele mai sincere sentimente sa nu intri la bursa. O investitie de acest gen cere neaparat si o anumita atitudine. In mometul de fata, din randurile pe care le scri, trag concluzia ca ai o atitudine complect gresita. Imi este tare frica ca iti vei pierde banii indiferent de ce carte ai citi.

Anonim spunea...

Ma faci sa rad.
Dupa ce scriu care ti se par lucrurile pe care le-as face si as pierde? Sunt foarte curios sa vad care este ideea ta despre asta?

Horea spunea...

Anonim, ma bucur ca te-am facut sa razi, rasul prelungeste viata spun cei care stiu mai multe despre acest subiect. Felul in care te targuiesti si felul in care ai promis de 5 ori valoarea cartii mele in caz de reusita m-au facut sceptic. Ceea scri poate avea dupa parerea mea doua cauze;

1) Nu ai bani destui, spui tu insuti ca e criza, faptul in sine ajunge pentru o recomandare impotriva investitiilor burisiere.

2) Ai bani dar te targuiesti pentru ceva al carei valoare nu o cunosti si ca atare nu o poti aprecia. Pentru mine asta insemna nehotarare.

Nehotararea si targuiala sunt din experienta pe care o am cei mai mari dusmani ale unei investitii bursiere! Nu uita cumperi si la bursa ceva si acolo pretul se schimba cat ai clipi. Argumentele expuse de mine provin desigur din perceptia personala pe care mi-am facut-o, precum si din cunostinta faptului statistic ca, 95% din investitorii la bursa pierd in cele din urma. Perceptiile raman insa perceptii, ele pot fi contrazise de realitate si responsabilitatea cade intotdeauna asupra aceluia care le are, in acest caz asupra mea.

Perceptia mea a rezultat si intr-un sfat, sfat pe care tu il vei urma sau nu, in functie de perceptia ta personala despre acest subiect. Pentru mine vanzarea unei carti insemna un venit, deci, logic, ar trebui sa te incurajez sa cumperi cartea. Din motivele enumerate eu am incercat sa-ti dau un sfat.

Alte argumente nu am, tu esti probabil om matur si responsabil, asa ca vei face cum crezi de cuvinta. In caz ca nu vrei sa cheltuiesti 300 de lei pentru o carte, trebuie sa existe si alte variante mai ieftine. Netul este de altfel plin de oferte in ceea ce priveste subiectul de analiza tehnica.

AristotelCostel spunea...

... seamana cu "afacerile" la metru patrat. :) Prostesti "mosu'"... cumparand pe trei lei... si "faci" bani.